OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

 

 

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektów uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu:

1)   w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Strumień;

2)   w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie gminy Strumień miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych.

Projekty uchwał stanowią załączniki Nr 1 i 2 do niniejszego ogłoszenia.

Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 7 kwietnia 2018 r. do dnia 16 kwietnia 2018 r.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu, Referat Spraw Obywatelskich, parter, pokój nr 4 lub pod numerem telefonu 33 8570 248.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest Zastępca Kierownika Urzędu Stan Cywilnego Krystyna Słowińska.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce Organizacje pozarządowe.

W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.

 

 

Burmistrz

mgr Anna Grygierek