Zarządzenie Nr 1140.2018 B u r m i s t r z a S t r u m i e n i a z dnia 26 lutego 2018 r. w sprawie: uzgodnienia przebiegu sieci gazociągu przez nieruchomość gminną. Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875 ze zm.) oraz zgodnie z art. 23 ust. 1 w związku z art. 25 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r. poz. 121 ze zm.) po rozpatrzeniu pisma Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o. o. Oddział Zakład Gazowniczy w Zabrzu ul. Szczęść Boże 11, 41-800 Zabrze, Burmistrz Strumienia z a r z ą d z a: § 1 I. Uzgodnić bez uwag wnioskodawcy przebieg sieci gazowej przez działkę nr 3131 położonej w Strumieniu, stanowiącej własność Gminy Strumień, zapisanej w księdze wieczystej nr BB1C/00051505/0, prowadzonej przez Wydział V Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Cieszynie zgodnie z załącznikiem mapowym do niniejszego zarządzenia. II. Inwestor przed rozpoczęciem robót zobowiązany jest do osobnego wystąpienia do Gminy Strumień z wnioskiem o wyrażenie zgody na wejście w teren. § 2 Wykonanie zarządzenia powierzam Inspektorowi ds. dzierżaw i najmów. § 3 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.