OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH
Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu w sprawie ustalenia zasad usytuowania na terenie gminy Strumień miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych. Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia. Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie. Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 7 czerwca 2018 r. do dnia 17 czerwca 2018 r. Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem nazwy uprawnionego podmiotu i adresu. Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu, Referat Spraw Obywatelskich, parter, pokój nr 4 lub pod numerem telefonu 33 8570 248. Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest Zastępca Kierownika Urzędu Stan Cywilnego Krystyna Słowińska. Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia. Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących. W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce Organizacje pozarządowe. W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji. Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia. Burmistrz mgr Anna Grygierek