Zarządzenie Nr 590/2009r.
Burmistrza Strumienia z dnia 12.02.2009 w sprawie: powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje: §1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont ulicy Słonecznej w Bąkowie” powołuje Komisję Przetargową w składzie: 1. Małgorzata Talik – przewodniczący, 2. Daria Bartczak – sekretarz, 3. Adam Stanaszek – członek. §2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie burmistrzowi propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty, - rozstrzygnięcia protestów, - unieważnienia postępowania. §3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 11 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 18/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie udzielania zamówień publicznych. §4 Wykonanie zarządzenia powierza się podinspektorowi Darii Bartczak. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.