Zarządzenie Nr 748 /2009r.
Burmistrza Strumienia z dnia 18.09.2009 Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) – Prawo Zamówień Publicznych. §1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonywanie czynności Inwestora Zastępczego dla zadania „Budatin-Strumień: rewitalizacja i rozwój dziedzictwa kulturowego (Adaptacja piwnic Ratusza Miejskiego – Galeria Strumień wraz z zagospodarowaniem terenu)” powołuje Komisję Przetargową w składzie: 1. Roman Greń – przewodniczący, 2. Krzysztof Martyński – sekretarz, 3. Antoni Majka – członek, §2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie burmistrzowi propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty, - rozstrzygnięcia protestów, - unieważnienia postępowania, - wyboru najkorzystniejszej oferty, §3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 11 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 18/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie udzielenia zamówienia publicznego §4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.