Uchwała Nr V/39/2011
Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 lutego 2011 r. w sprawie: zatwierdzenia Planów Pracy Komisji stałych i Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Strumieniu Na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) - na wniosek przewodniczących komisji – Rada Miejska w Strumieniu uchwala: § 1 Plany Pracy Komisji Rady Miejskiej: 1) Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej – wg treści jak w załączniku Nr 1 do niniejszej uchwały; 2) Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej – wg treści jak w załączniku Nr 2 do niniejszej uchwały; 3) Komisji Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej – wg treści jak w załączniku Nr 3 do niniejszej uchwały; 4) Komisji Rewizyjnej - wg treści jak w załączniku Nr 4 do niniejszej uchwały. § 2 1. Upoważnia się przewodniczących komisji do przesunięć tematów zawartych w planach pracy w zależności od możliwości zwołania posiedzeń lub bieżących potrzeb. 2. Wyniki prac komisji w zakresie realizacji planów pracy podlegają procedurze właściwej dla projektów uchwał. § 3 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr V/39/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 lutego 2011 r. Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej na 2011 r. Styczeń: Informacje o inwestycjach zrealizowanych w IV kwartale 20101 r. oraz o zamierzonych inwestycjach w I półroczu 2011 r. Luty: Zapoznanie się z możliwościami pozyskania terenów i obiektów oraz przygotowaniami możliwości sprzedaży zamian części majątku gminnego. Marzec: Kwiecień: Maj: Czerwiec: Omówienie założeń do budżetu na rok 2012 oraz realizacja Wieloletniego Planu Inwestycyjnego. Sierpień: Omówienie wykonania budżetu Gminy za I półrocze 2011 r. oraz jednostek organizacyjnych. Wrzesień: Zapoznanie się z wnioskami zgłoszonymi do budżetu na 2012 rok. Październik: 1. Informacja o realizacji inwestycji własnych w 2011 roku. 2. Omówienie proponowanych inwestycji w budżecie na rok 2012. Listopad: Informacja z wykonania budżetu za 10 miesięcy 2011 r. Grudzień: 1. Opracowanie planu pracy Komisji na 2012 r. 2. Praca nad budżetem Gminy na 2012 rok. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr V/39/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 lutego 2011 r. Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska, Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej na 2011 r. Styczeń: Kontynuacja prac Komisji nad uchwaleniem budżetu Gminy na rok 2011. Luty: Kontrola realizacji odśnieżania i przejezdności dróg gminy Strumień. Marzec: Ocena stanu głównych kanałów i rowów odwadniających osiedla mieszkaniowe. Kwiecień: Informacja Miejsko-Gminnej Spółki Wodnej w Strumieniu. Maj: Ocena stanu gotowości bojowej jednostek OSP z terenu gminy Strumień (komisja wjazdowa). Czerwiec: Posiedzenie wyjazdowe – kontrola dróg administrowanych przez Gminę. Lipiec - Sierpień: Ocena przeciwpożarowym szkół i przedszkoli. Wrzesień: Ocena realizacji regulaminu utrzymania czystości, porządku i gospodarowania odpadami. Październik: Wstępne założenia do projektu budżetu gminy Strumień na 2012 r. Listopad: Analiza realizacji inwestycji. Grudzień: Projekt budżetu gminy Strumień na 2012 r. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr V/39/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 lutego 2011 r. Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej na 2011 r. Styczeń: Informacja o budżecie Gminy na 2011 r. w działach oświata, kultura i sztuka, pomoc społeczna, kultura fizyczna i sport. Luty: Ustalenie zadań i planu pracy Komisji na cały rok. Marzec: Analiza funkcjonowania oświaty i placówek oświatowych (komisja wyjazdowa). Kwiecień: Spotkanie z dyrektorami Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej na terenie gminy Strumień (komisja wyjazdowa). Maj: Analiza prac remontowych na basenie kąpielowych i obiekcie sportowym w Zabłociu oraz zagospodarowanie Galerii pod Ratuszem. Czerwiec: Przygotowanie do Akcji letniej 2011 – ocena bazy sportowo-turystyczno-rekreacyjnej (szkoły, świetlice, MGOK, basen, hala sportowa, kluby sportowe, ZHP, AK i inne organizacje pozarządowe i stowarzyszenia). Sierpień: Gotowość placówek oświatowych do rozpoczęcia roku szkolnego 2011/12 po remontach (Komisja wyjazdowa). Wrzesień: Ocena działalności szkół za rok szkolny 2010/11 – zapoznanie się z osiągnięciami szkół i przedszkoli, świetlic, Biblioteki, stan bazy i realizacji projektów grantowych. Październik: Informacja na temat realizacji zadań i projektów z Kapitału Ludzkiego w zakresie pomocy mieszkańcom Gminy. Listopad: 1. Spotkanie z klubami sportowymi po zakończonym sezonie. 2. Wstępna ocena projektu budżetu na 2012 r. w zakresie oświaty, kultury, sportu i opieki społecznej i zdrowia – wraz z informacją. Grudzień: 1. Przygotowanie Planu Pracy Komisji na 2012 r. 2. Omówienie pracy Komisji w 2011 r. oraz ocena realizacji wniosków Komisji za rok 2011. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ do Uchwały Nr V/39/2011 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 21 lutego 2011 r. Komisji Rewizyjnej na 2011 r. I kwartał: Analiza wykonania uchwał Rady Miejskiej w Strumieniu za 2010 r. II kwartał: 1. Ocena wykonania budżetu gminy Strumień za 2010 r. 2. Ocena przygotowania oświaty do rozpoczęcia nadchodzącego roku szkolnego 2011/2012. III kwartał: Analiza realizacji uchwał Rady Miejskiej w Strumieniu za I półrocza 2011 r. Ponadto Komisja będzie zajmować się bieżącymi sprawami zleconymi przez Radę Miejską w Strumieniu. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ
PLAN PRACY
1. Informacja o wykonaniu budżetu Gminy za 2010 rok.
2. Informacje o harmonogramie inwestycji własnych w 2011 r. z szczególnym uwzględnieniem basenu i boiska za Gimnazjum.
1. Przedstawienie zadań inwestycyjnych Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej na terenie Gminy oraz zagadnień wnoszonych przez przedstawiciela gminy w Radzie Nadzorczej Wodociągów Ziemi Cieszyńskiej.
2. Informacja o realizacji budżetu za I kwartał 2011 r.
1. Przegląd w terenie inwestycji własnych.
2. Informacja o środkach zewnętrznych pozyskanych na realizacje zadań gminnych.
PLAN PRACY
PLAN PRACY
Załącznik Nr 4
PLAN PRACY