Zarządzenie Nr 1185/2014
Burmistrza Strumienia z dnia 17.03.2014r. w sprawie: powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. §1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: 1. Jacek Legierski– przewodniczący, 2. Daria Bartczak– sekretarz, 3. Beata Ulicka – członek, 4. Monika Maciajna – członek. §2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie burmistrzowi propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty, - unieważnienia postępowania. §3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro §4 Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów. §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. ZASTĘPCA BURMISTRZA mgr inż. Włodzimerz Cybulski
z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:
„Budowa sieci i urządzeń odwodnienia terenu w rejonie ul. Kilisztwo i ul. Dębowej
w Pruchnej” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci i urządzeń
odwodnienia terenu w rejonie ul. Kilisztwo i ul. Dębowej w Pruchnej”.