Zarządzenie Nr 865/2013
Burmistrza Strumienia z dnia 10.04.2013r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych
z nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Strumień” powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Robert Mazgaj – przewodniczący,
2. Daria Bartczak – sekretarz,
3. Monika Maciejna – członek,
4. Gabriela Dziadek – członek.
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- rozstrzygnięcia protestów,
- unieważnienia postępowania.
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Robertowi Mazgaj.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ
mgr Anna Grygierek