ZARZADZENIE 220.2015
Burmistrza Strumienia z dnia 14 sierpnia 2015 r. w sprawie: powołania obwodowych komisji ds. referendum. Na podstawie art. 13 ust.1 ustawy z dnia 14 marca 2003 r. o referendum ogólnokrajowym (Dz. U. z 2015 r, poz. 318.) – Burmistrz Strumienia zarządza: § 1 Powołać obwodowe komisje ds. referendum w składzie: Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 1 z siedzibą w Gimnazjum w Strumieniu ul. 1 Maja 38 Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 2 z siedzibą w Szkole Podstawowej w Strumieniu ul. Młyńska 8 Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 3 z siedzibą w Zespole Szkół w Pruchnej ul. Główna 60 (wejście od ul. Głównej ) 1. CEMOR Kacper, zam. Pruchna 2. ZIOMEK Bożena, zam. Strumień; 3. MARCINKOWSKI Arkadiusz, Patryk zam. Drogomyśl; 4. RUDOL Andrzej zam. Drogomyśl; 5. WOJTAS Martyna zam. Pruchna; 6. STOKŁOSA Patrycja, Natalia zam. Zbytków; 7. TOMICA Justyna, Barbara zam. Cieszyn; Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 4 z siedzibą w Zespole Szkół w Pruchnej ul. Główna 60 (wejście od ul. Szkolnej ) 1. GRYGIERCZYK Sebastian zam. Strumień 2. PASTUCHA Wanda zam. Pruchna; 3. LEBIODA Mateusz, zam. Pruchna, 4. DOMAGAŁA Joanna zam. Drogomyśl; 5. WACŁAWIK Sara zam.. Pruchna; 6. SZLACHTA Izabela, zam. Strumień, 7. ŻOCZEK Anna, zam. Zbytków, Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 5 z siedzibą w Zespole Szkół w Drogomyślu ul. Główna 15 4. MARCINKOWSKA Ilona, zam. Drogomyśl, 5. MOHR Mateusz, zam. Drogomyśl, 6. RUSEK Edyta, zam. Mnich; 7. ŻUR Dorota zam. Zbytków; Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 6 z siedzibą w Świetlicy Wiejskiej w Bąkowie ul. Osiedlowa 1: Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 7 z siedzibą w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Zabłociu ul. Bielska 36: Obwodowa Komisja ds. Referendum Nr 8 z siedzibą w Przedszkolu w Zbytkowie ul. Wyzwolenia 49: § 2 Zarządzenie podaje się do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. § 3 Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Strumienia. § 4 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia. Burmistrz mgr Anna Grygierek