Zarządzenie Nr 919.2017
Burmistrza Strumienia z dnia 23.08.2017r. w sprawie: powołania Komisji Przetargowej Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje: §1 W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych 1. Robert Mazgaj – przewodniczący, 2. Daria Bartczak – sekretarz, 3. Gabriela Dziadek – członek, 4. Monika Mazgaj – członek. §2 Do zadań komisji należy: a) publiczne otwarcie ofert, b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, c) badanie i ocena ofert, d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji: - wykluczenia wykonawcy, - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty, - unieważnienia postępowania. §3 Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro. §4 Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska §5 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
z nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Strumień” powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
i Rolnictwa Robertowi Mazgaj.