Zarządzenie Nr 38/2011r.

Burmistrza Strumienia z dnia 26.01.2011r.



w sprawie: powołania Komisji Przetargowej


Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:


§1


W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Dostawa energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usług dystrybucji dla potrzeb oświetlenia ulicznego i budynków, które stanowią własność Gminy Strumień na lata 2011- 2013”

powołuje Komisję Przetargową w składzie:

1. Jacek Legierski – przewodniczący,

2. Daria Bartczak – sekretarz,

3. Małgorzata Talik – członek,

4. Anna Rzenno- Śmigiel – członek.


§2


Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

- wykluczenia wykonawcy,

- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

- rozstrzygnięcia protestów,

- unieważnienia postępowania.


§3


Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 10 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 4/2010 z dnia 11 stycznia 2010r. w sprawie udzielania zamówień publicznych.


§4


Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektor Darii Bartczak.


§5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.