Uchwała Nr V.52.2015
Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie przyjęcia zadań od Powiatu Cieszyńskiego Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 w związku z art. 8 ust. 2a i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, z późn. zm.) art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 260, z późn. zm.) - na wniosek Burmistrza Strumienia – Rada Miejska w Strumieniu uchwala: § 1 Gmina Strumień przyjmuje do realizacji od Powiatu Cieszyńskiego zadanie: „Remont nawierzchni drogi powiatowej 2664 S – ul. Podwale w Strumieniu na odcinku ok. 0,49 km”. § 2 Zasady realizacji przyjętego zadania określi porozumienie zawarte z Powiatem Cieszyńskim. § 3 Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia. § 4 Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia. Przewodniczący Rady Czesław GREŃ