Zarządzenie Nr 1019.2017
Burmistrza Strumienia z dnia 03.11.2017r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579, z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych –
Burmistrz Strumienia
zarządza, co następuje:
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych
z nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Strumień” powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
1. Robert Mazgaj – przewodniczący,
2. Daria Bartczak – sekretarz,
3. Gabriela Dziadek – członek,
4. Monika Mazgaj – członek.
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- unieważnienia postępowania.
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro.
§4
Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Robertowi Mazgaj.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.