Zarządzenie Nr 1019.2017

Burmistrza  Strumienia z dnia  03.11.2017r.

 

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

 

Na podstawie art. 19 ust. 1 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004                      (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579, z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych

                                                                                                       Burmistrz Strumienia

zarządza, co następuje:

 

§1

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych
z nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Strumień”
powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

 

1. Robert Mazgaj – przewodniczący,

2. Daria Bartczak – sekretarz,

3. Gabriela Dziadek – członek,

4. Monika Mazgaj – członek.

 

§2

 

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:

    - wykluczenia wykonawcy,

    - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

    - unieważnienia postępowania.

 

§3

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro.

 

§4

Wykonanie zarządzenia powierzam Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Robertowi Mazgaj.

 

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.