Uchwała Nr XLII.355.2017
Rady Miejskiej w Strumieniu
z dnia 28 grudnia 2017 r.
w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu
Na podstawie art. 229 pkt 3 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. Nr 1875) – na wniosek Przewodniczącego Rady Miejskiej - Rada Miejskaw Strumieniu
uchwala:
§ 1
1. Stwierdza się, że Rada Miejska jest organem właściwym do rozpatrzenia skargi, dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu.
2. Do zbadania zasadności zarzutów przedstawionych w skardze oraz przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i przedłożenia projektu uchwały w tej sprawie – zobowiązuje się Komisje Rewizyjną – w terminie do dnia 16 lutego 2018 rok.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Strumieniu.
§ 3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady
Czesław GREŃ