Zarządzenie Nr 1104.2018

Burmistrza Strumienia

z dnia 18.01.2018 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

 

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity

Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych  Burmistrz Strumienia:

 

zarządza:

 

§ 1

 

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Przebudowa drogi gminnej nr 61120S -ul. Oblaski w Drogomyślu – etap 1 w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa dróg i parkingów w Gminie Strumień” powołuje Komisję Przetargową w składzie:

 

1. Jacek Legierski – przewodniczący,

2. Daria Bartczak – sekretarz,

3. Małgorzata Talik – członek,

4. Monika Mazgaj  – członek,

 

§ 2

 

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:

    - wykluczenia wykonawcy,

    - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

    - unieważnienia postępowania.

 

§ 3

 

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.