Uchwała Nr XLIV.372.2018

Rady Miejskiejw Strumieniu

z dnia 28 lutego 2018 r.

 

 

zmieniająca uchwałę w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu

 

 

Na podstawie art. 229 pkt 3 i art. 237 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.), art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1875, z późn. zm.) – na wniosek Komisji Rewizyjnej - Rada Miejskaw Strumieniu

 

uchwala:

 

§ 1

 

W uchwale Nr XLII.355.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 grudnia 2017 r. w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu - § 1 ust. 2 – otrzymuje brzmienie:

„2. Do zbadania zasadności zarzutów przedstawionych w skardze oraz przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego i przedłożenia projektu uchwały w tej sprawie – zobowiązuje się Komisje Rewizyjną – w terminie do 16 kwietnia 2018 r.

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Komisji Rewizyjnej.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ