Zarządzenie Nr 1218 .2018
Burmistrza Strumienia
z dnia 15 maja 2018 r.
w sprawie: przekazywania informacji o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych.
Na podstawie art. 37, ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.) oraz art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2017, poz. 1875, z późn. zm.) Burmistrz Strumienia
zarządza, co następuje:
§ 1. Wprowadzam obowiązek przekazywania informacji o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych, o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.
§ 2. Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Strumień sporządzają i przekazują Skarbnikowi informację o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych, o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi, kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych, kierownikom referatów oraz samodzielnym stanowiskom Urzędu Miejskiego w Strumieniu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.