Zarządzenie Nr  1218 .2018

Burmistrza Strumienia

z dnia 15 maja 2018 r.

 

 

w sprawie:  przekazywania  informacji o udzielonych umorzeniach niepodatkowych  należności budżetowych.

 

Na podstawie  art. 37, ust. 1 pkt 1  ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 z późn. zm.) oraz art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2017, poz. 1875, z późn. zm.) Burmistrz Strumienia  

 

zarządza, co następuje:

 

§ 1. Wprowadzam obowiązek przekazywania informacji o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych, o których mowa w art. 60 ustawy o finansach publicznych.

 

§ 2. Kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy Strumień sporządzają i przekazują Skarbnikowi  informację o udzielonych umorzeniach niepodatkowych należności budżetowych, o których mowa w  art. 60 ustawy o finansach publicznych w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału, wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi, kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych, kierownikom referatów oraz samodzielnym stanowiskom Urzędu Miejskiego w Strumieniu.

 

§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.