Zarządzenie  Nr 1252.2018

Burmistrza Strumienia

z dnia 06.06.2018r.

 

w  sprawie:  podania do publicznej wiadomości informacji o możliwości złożenia przez spółkę wodną wniosku o udzielenie pomocy finansowej

 

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 994, ze zm.) oraz Uchwały Nr XLVI.385.2018 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 25 kwietnia 2018r. w sprawie: zasad udzielania dotacji spółce wodnej, trybu postępowania w sprawie udzielania dotacji oraz sposobu ich rozliczania (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2018r., poz. 2974) – Burmistrz Strumienia

 

zarządza, co następuje:

 

§ 1

Podać do publicznej wiadomości informację o możliwości złożenia przez spółkę wodną wniosku o udzielenie pomocy finansowej, na zasadach określonych w ogłoszeniu stanowiącym załącznik do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

 

Wykonanie zarządzenia powierzyć Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa.

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.