OGŁOSZENIE

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej w Strumieniu informuje, że w dniu 30 października 2018 r. o godz. 16.oo w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu (Ratusz I piętro, pok. nr 7) – odbędzie się LII sesja Rady Miejskiej w Strumieniu, z następującym porządkiem obrad:

   1.     Otwarcie sesji, stwierdzenie prawidłowości jej zwołania oraz zdolności do podejmowania uchwał.

   2.     Przedstawienie porządku obrad.

   3.     Wystąpienia gości.

   4.     Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

   5.     Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

   6.     Interpelacje i zapytania radnych.

   7.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodkach wsparcia i mieszkaniach chronionych.

   8.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie ustalenia sposobu sprawienia pogrzebu oraz określenia zasad zwrotu wydatków na pokrycie kosztów pogrzebu.

   9.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawieProgramu współpracy gminy Strumień z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019.

10.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przyjęcia „Aktualizacji założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwo gazowe dla gminy Strumień na lata 2018-2035”.

11.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Statutu Gminy Strumień.

12.     Rozpatrzenieprojektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2018-2024.

13.     Rozpatrzenieprojektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2018 rok.

14.     Informacja Przewodniczącego Rady, Burmistrza oraz Wojewody Śląskiego na temat oświadczeń majątkowych złożonych w 2018 roku.

15.     Zatwierdzenie protokołu z LI sesji.

16.     Informacje, wolne głosy i wnioski.

17.     Zakończenie.

  

Przewodniczący Rady

Czesław Greń

 

Strumień, dnia 25 października 2018 r.