Z a r z ą d z e n i e    Nr 797/06

Burmistrza   S t r u m i e n i a

z dnia 22 sierpnia  2006r.

 

 

w sprawie: zawarcia umowy na wykonanie projektu technicznego przebudowy parteru i wymiany podłóg w budynku Ratusza w Strumieniu

 

                   Na podstawie art.30 ust.2 pkt.4   ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym /Tekst jednolity z 2001r. Dz.U.Nr 142, poz. 1591 z póżn. zm./ - Burmistrz  Strumienia:

 

 

z a r z ą d z a, co następuje:

 

 

§1

 

Zawrzeć umowę z Biurem Projektowania i Obsługi Inwestycji „BIPOPROJEKT Sp. z o.o. 43-200 Pszczyna ul. Chrobrego 7  na wykonanie projektu technicznego przebudowy parteru i wymiany podłóg w budynku Ratusza w Strumieniu.

 

 

§2

 

                Wykonanie zarządzenia powierza się Inspektorowi Małgorzacie Talik.

 

 

§3

 

                                 Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

    Burmistrz
mgr inż. Adam Zaręba