OGŁOSZENIE O KONSULTACJACH

 

 

Burmistrz Strumienia ogłasza konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu w sprawie ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego.

Projekt uchwały stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Do udziału w konsultacjach uprawnione są organizacje pozarządowe oraz inne podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.

Konsultacje zostaną przeprowadzone w terminie od dnia 05 grudnia 2019 r. do dnia 14 grudnia 2019 r.

Opinie należy zgłaszać na piśmie lub w formie elektronicznej do Burmistrza Strumienia z podaniem  nazwy uprawnionego podmiotu i adresu.

Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Strumieniu ul. Rynek 4, I piętro, biuro Nr 6, lub pod numerem telefonu 33 8570 183.

Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konsultacji jest inspektor Helena Król.

Nie przedstawienie opinii we wskazanym terminie oznacza rezygnację z prawa do jej wyrażenia.

Konsultacje są ważne bez względu na ilość uprawnionych podmiotów w nich uczestniczących.

W terminie 7 dni od dnia zakończenia konsultacji Burmistrz Strumienia poda do publicznej wiadomości wynik przeprowadzonych konsultacji wraz z uzasadnieniem przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy www.strumien.pl w zakładce Organizacje pozarządowe.

W terminie 3 dni od dnia ogłoszenia o wyniku konsultacji uprawnione podmioty mogą wnieść zastrzeżenia do wyniku konsultacji.

Ostatecznego rozstrzygnięcia zastrzeżeń dokonuje Burmistrz Strumienia.

 

 

Zastępca Burmistrza

mgr inż. Włodzimierz Cybulski