Uchwała Nr XXII.178.2020
Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 19 sierpnia 2020 r.

w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień

Na podstawie art. 7  ust. 1  pkt 3, art. 18 ust. 2  pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1  ustawy z dnia 8  marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713) i art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010, ze zm.), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie oraz po konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3  ust. 3  ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - Rada Miejska w Strumieniu

uchwala:

§ 1. Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.

§ 3. Traci moc Uchwała Nr XX.178.2016 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 25 maja 2016 r. w  sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień (t.j. Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2016 r. poz. 3047, ze zm.)

§ 4. Uchwała podlega  ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.

§ 5. Uchwała wchodzi w życie  z dniem 1 stycznia 2021 r.

 

 

 

Przewodniczący Rady
Czesław Greń