Nr 640.2020
Burmistrza Strumienia
z dnia 28 sierpnia 2020 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia:
zarządza:
§ 1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Gminy Strumień w sezonie zimowym 2020/2021” w ramach bieżących wydatków na utrzymanie dróg gminnych powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Jacek Legierski – przewodniczący,
2. Iwona Niemczyk – sekretarz,
3. Bożena Moj – członek,
4. Monika Mazgaj – członek,
5. Helena Król – członek,
6. Anita Głupczyk - członek
§ 2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- unieważnienia postępowania.
§ 3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro.
§ 4
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.