Zarządzenie Nr 689/2020

Burmistrza Strumienia

z dnia 5.10.2020 r.

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej

 

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r., poz. 1843, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych  Burmistrz Strumienia:

 

zarządza:

 

§ 1

 

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Przebudowa nawierzchni ulicy Spółdzielczej w Pruchnej – etap I w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa dróg i parkingów w gminie Strumień” powołuje Komisję Przetargową w składzie:

 

1. Jacek Legierski – przewodniczący,

2. Iwona Niemczyk – sekretarz,

3. Bożena Moj – członek,

4. Monika Mazgaj  – członek,

5. Anita Głupczyk – członek,

6. Helena Król - członek

§ 2

 

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie do zatwierdzenia propozycji:

    - wykluczenia wykonawcy,

    - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

    - unieważnienia postępowania.

 

§ 3

 

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro.

 

§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.