Zarządzenie Nr 756.2020

                                                                    Burmistrza Strumienia

                                                                    z dnia 26 listopada  2020 r.

 

 

w sprawie: rozdysponowania rezerwy ogólnej na 2020 rok

 

              Na podstawie ar.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r.o samorządzie gminnym

 (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm. ) art.257 pkt 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2019 r.,  poz. 869) oraz § 12 ust.2 Uchwały Budżetowej Nr XVI.130.2019 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia  19 grudnia 2019 r   Burmistrz Strumienia zarządza:

 

§ 1. Dokonać zmian  w   planie wydatków budżetu Gminy Strumień na 2020 r. polegających na przeniesieniach w wydatkach między grupami, poprzez rozdysponowanie części rezerwy ogólnej.

Dział / rozdział

treść

zwiększenia

zmniejszenia

 

 

25 000,00

25 000,00

600

Transport i łączność

25 000,00

 

60016

Drogi publiczne gminne

25 000,00

 

 

Wydatki bieżące jednostek budżetowych

25 000,00

 

 

Wydatki  związane z realizacją ich statutowych zadań

25 000,00

 

758

Różne rozliczenia

 

25 000,00

75818

Rezerwy ogólne i celowe

 

25 000,00

 

Wydatki bieżące jednostek budżetowych

 

25 000,00

 

Wydatki  związane z realizacją ich statutowych zadań

 

25 000,00

 

§ 2.Dokonać zmian  w planach finansowych w jednostkach organizacyjnych  Gminy Strumień na 2020 rok  polegających na przeniesieniach w wydatkach ,  poprzez rozdysponowanie części rezerwy ogólnej.

Dział / rozdział

treść

zwiększenia

zmniejszenia

 

 

25 000,00

25 000,00

600

Transport i łączność

25 000,00

 

60016

Drogi publiczne gminne

25 000,00

 

4300

Zakup usług pozostałych

25 000,00

 

758

Różne rozliczenia

 

25 000,00

75818

Rezerwy ogólne i celowe

 

25 000,00

4810

Rezerwy

 

25 000,00

 

§ 3. Budżet po zmianach wynosi: dochody: 72 358 801,97 zł, wydatki: 78 311 114,01 zł. Deficyt budżetu gminy Strumień wynosi 5 952 312,04 zł.  Źródłem pokrycia deficytu będą:

3.1. przychody z zaciągniętego kredytu w wysokości 1 344 200,00 zł,

3.2.przychody z  pożyczki z WFOŚ i GW w wysokości 441 000,00 zł,

3.3. przychody jst z niewykorzystanych  środków  pieniężnych  na rachunku bieżącym budżetu, wynikające z rozliczenia dochodów i wydatków nimi finansowanych związanych ze szczególnymi zasadami wykonywania budżetu określonymi w odrębnych ustawach w wysokości  38 913,98 zł,

3.4. przychody jst z wynikających z rozliczenia środków określonych w art. 5 ust. 1 pkt 2 ustawy i dotacji na realizację programu, projektu lub zadania finansowanego z udziałem tych środków w wysokości 73 554,63 zł,

3.5. wolne środki, o których mowa w art. 217 ust.2 pkt 6 ustawy w wysokości 4 054 643,43 zł.

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta.

§ 5. Zarządzenie  wchodzi w życie z dniem podpisania.