Zarządzenie Nr 239/2007

                                      Burmistrza  Strumienia

z dnia 22 października 2007 r.

 

 

w sprawie: przekazania Radzie Miejskiej w Strumieniu informacji w sprawie wypełnienia obowiązku złożenia oświadczeń majątkowych wynikającego z ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001r. Dz. U. Nr 142, poz.1591, z późn. zm.)

          

Na podstawie art. 24h ust. 12 ustawy z dnia 08.03.1990r. o samorządzie gminnym (t.j. z 2001 r. Dz. U. Nr 142, poz 1591, z późn. zm) Burmistrz Miasta Strumienia

 

z a r z ą d z a

 

§ 1

Przesłać Radzie Miejskiej w Strumieniu informacje dotyczące wypełnienia obowiązku złożenia oświadczeń majątkowych za rok 2006 przez Zastępcę Burmistrza, Sekretarza, Skarbnika, Kierowników jednostek organizacyjnych gminy oraz osoby wydające decyzje administracyjne w imieniu Burmistrza stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

Wykonanie zarządzenia powierzyć Sekretarzowi Strumienia.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

                                                                            Burmistrz

 

                                                                    mgr Anna Grygierek