Z A R Z Ą D Z E N I E  NR 246/07

Burmistrza Strumienia

z  dnia  31 października 2007 r.

 

w sprawie:  zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego

                   w     Strumieniu.

 

 

     Na podstawie art.33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn.zm.) – Burmistrz Strumienia

 

z a r z ą d z a,  co następuje:

 

§ 1

 

W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Strumieniu nadanym zarządzeniem Burmistrza Strumienia nr 20/2006 z dnia 29 grudnia 2006 r. wprowadza się następujące zmiany:

 

1) § 15 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

    

               od poniedziałku do soboty, w godzinach ustalonych z zainteresowanymi

               osobami.

            b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, za zgodą Burmistrza, ślub

                 może być udzielony w niedzielę lub święto.”;

 

2) w § 16 ust. 3:

     1) lit. „h” otrzymuje brzmienie:

          „ h) samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych.”

     2) dodaje się lit. „g” w  brzmieniu:

          g) Urząd Stanu Cywilnego;

 

3) w § 18 :

     1) ust. 8 otrzymuje brzmienie:

          „ 8. fundusze zewnętrzne           FZ”;

     2) dodaje się ust. 9 w brzmieniu:

          „9. Urząd Stanu Cywilnego       USC”;

 

4) w § 30 ust.8 dodaje się pkt 6, 7 w brzmieniu:

     1) „ 6) współpraca z organizacjami pozarządowymi, społecznymi oraz osobami

                fizycznymi działającymi na terenie gminy, przeprowadzanie otwartego

                konkursu ofert dotyczącego wspierania i powierzania realizacji zadań

                publicznych przez organizacje pozarządowe, sporządzanie stosownych

                umów  tym zakresie.”

   2) „ 7) współpraca ze społecznościami lokalnymi i regionalnymi innych państw.”;

 

5. w § 31:

     1) ust. 1 skreśla się.

     2) ust. 10 dodaje się pkt. 15 w brzmieniu:

          „ 15) wydawanie zezwoleń na budowę i działanie wielkopowierzchniowych

                   obiektów handlowych.”

    3) ust. 15 otrzymuje brzmienie:

         „15. Przydzielanie lokali mieszkalnych i użytkowych nie będących w trwałym

                 Zarządzie ZGKiM i zawieranie w tym zakresie stosownych umów.”;

   4) dodaje się ust.. 22 w brzmieniu:

        „22. Referat nie realizuje zadań finansowanych lub współfinansowych

                z funduszy zewnętrznych.”;

 

6) dodaje się § 31 a w brzmieniu:

     „Do zadań samodzielnego stanowiska ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych

       należy w szczególności:

       1) Opracowywanie studialne związane z problematyka rozwoju gminy;

       2) Ustalanie i aktualizowanie programów  operacyjnych rozwoju gminy.;

       3) Opracowywanie programów lokalnych;

       4) Sporządzanie wieloletnich programów rozwoju lokalnego;

       5) Przygotowywanie wniosków w zakresie inwestycji i remontów;

           dot. pozyskania funduszy zewnętrznych.;

       6) Szacowanie kosztów inwestycji i remontów finansowanych;

           lub współfinansowanych z funduszy zewnętrznych;

       7) Koordynowanie projektów w ramach lokalnych inicjatyw;

       8) Pozyskiwanie i zarządzanie informacją o zewnętrznych

           źródłach  finansowania  dla przedsięwzięć i projektów;

       9) Analiza możliwości pozyskania przez gminę środków finansowanych

           z funduszy zewnętrznych;

     10) Inicjowanie i planowanie przedsięwzięć oraz projektów związanych

           z wykorzystaniem środków pomocowych;

     11) Podejmowanie działań w celu pozyskiwania zewnętrznych

           źródeł finansowania działalności inwestycyjnej i remontów, w tym

           przygotowanie dokumentów aplikacyjnych we współpracy z

           referatem finansów;

     12) Współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi

           programy finansowe ze źródeł krajowych i europejskich;

     13) Prowadzenie inwestycji i remontów  finansowanych lub współfinansowanych

           z funduszy zewnętrznych;

     14) Monitorowanie realizacji finansowania lub współfinansowania zadań

           i rozliczanie  inwestycji i remontów finansowanych lub współfinansowanych

          z  funduszy zewnętrznych;

 

7) § 32 ust. 5 otrzymuje brzmienie:

     „5. sporządzanie umów dzierżawy gruntów, gruntów wraz z zabudowaniami,

           nie  będących w trwałym zarządzie ZGKiM w Strumieniu.

 

§ 2

 

Wykonanie  zarządzenia powierza się  Sekretarzowi Strumienia.

 

 

§ 3

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 listopada 2007 r.

 

 

  

                                                                           Burmistrz

                                        

                                                                  mgr Anna Grygierek