Zarządzenie Nr 610/2009r.
Burmistrza Strumienia z dnia 06.03.2009
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Odwodnienie osiedla w Drogomyślu – zadanie 3”
powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Małgorzata Talik – przewodniczący,
2. Daria Bartczak – sekretarz,
3. Adam Stanaszek – członek.
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- rozstrzygnięcia protestów,
- unieważnienia postępowania.
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 11 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 18/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie udzielania zamówień publicznych.
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się podinspektorowi Darii Bartczak.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.