Uchwała LIII/394/2010

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 30 czerwca 2010 r.

 

 

w sprawie: określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury  za I półrocze roku budżetowego

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) i art. 266 ust. 1 pkt 3 i ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.) – na wniosek Burmistrza Strumienia - Rada Miejska w Strumieniu

 

uchwala:

 

§ 1

 

1.    Określić zakres i formę informacji o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego.

2.    Informację o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze roku budżetowego sporządza się w formie opisowej i tabelarycznej w złotych i groszach w terminie do 31 lipca roku budżetowego, na którą składają się następujące części:

1)   Planowany i wykonany stan funduszu obrotowego na początek okresu sprawozdawczego, w tym:

                                a)    środki pieniężne,

                               b)    należności, w tym wymagalne (i z jakiego tytułu),

                                c)    zobowiązania, w tym wymagalne (i z jakiego tytułu);

2)   Planowane i wykonane przychody, w tym:

                                a)    dotacje od jednostek samorządu terytorialnego,

                               b)    wpływy z usług,

                                c)    pozostałe przychody;

3)   Planowane i wykonane rozchody ( wydatki), w tym:

                                a)    wynagrodzenia,

                               b)    fundusz nagród,

                                c)    wydatki osobowe niezaliczane do wynagrodzeń,

                               d)    składki na ubezpieczenia społeczne i Fundusz Pracy,

                                e)    odpisy na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,

                                 f)     podróże służbowe krajowe i zagraniczne,

                               g)    zakup materiałów i wyposażenia,

                               h)    zakup usług remontowych,

                                 i)    zakup usług zdrowotnych,

                                 j)    zakup usług pozostałych,

                                k)    zakup energii,

                                 l)    zakup książek,

                              m)    różne opłaty i składki,

                               n)    pozostałe wydatki;

4)   Stan funduszu obrotowego na koniec okresu sprawozdawczego, w tym:

                                a)    środki pieniężne,

                               b)    należności,

                                c)    zobowiązania, w tym wymagalne.

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierzyć Burmistrzowi Strumienia.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ