Zarządzenie Nr 746 /2009r.
Burmistrza Strumienia
z dnia 15.09.2009
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) – Prawo Zamówień Publicznych.
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Remont pokrycia dachowego oraz kominów w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Bąkowie”
powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Roman Greń – przewodniczący,
2. Krzysztof Martyński – sekretarz,
3. Adam Stanaszek – członek,
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty,
- rozstrzygnięcia protestów,
- unieważnienia postępowania,
- wyboru najkorzystniejszej oferty,
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 11 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 18/2007 z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie udzielenia zamówienia publicznego
§4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.