Protokół Nr I/2010

obrad pierwszej sesji szóstej kadencji

Rady Miejskiej w Strumieniu,

odbytych w dniu 29 listopada 2010 r. o godz. 1600

w sali obrad Urzędu Miejskiego w Strumieniu

Obecni: nowo wybrani radni Rady Miejskiej VI kadencji, radni Rady Miejskiej poprzedniej V kadencji, radni Rady Powiatu z terenu Gminy, Burmistrz Strumienia, proboszcz Parafii Ewangelicko-Augsburskiej w Drogomyślu, sołtysi i przewodnicząca Rady Mieszkańców Miasta Strumienia, dyrektorzy i kierownicy podległych Radzie jednostek i zakładów budżetowych, komendant Komisariatu Policji w Strumieniu – wg załączonych list obecności oraz pracownicy Urzędu Miejskiego, przedstawiciele lokalnej prasy i mieszkańcy Gminy.

Ponadto w obradach udział wzięli:

1.    Burmistrz Strumienia – mgr Anna Grygierek

2.    z-ca Burmistrza Strumienia – inż. Roman Greń

3.    Skarbnik Strumienia – mgr Danuta Mitko

4.    Sekretarz Strumienia – Daniela Kula

5.    Przewodnicząca Miejskiej Komisji Wyborczej w Strumieniu – Danuta Sikora

Porządek obrad:

1.  Otwarcie sesji, stwierdzenie prawomocności jej zwołania.

2.  Wręczenie radnym zaświadczeń o wyborze.

3.  Złożenie ślubowania przez radnych.

4.  Przedstawienie porządku obrad.

5.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia regulaminu wyboru przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

6.  Wybory przewodniczącego Rady Miejskiej:

a)  zgłaszanie kandydatów,

b)  powołanie komisji skrutacyjnej,

c)  przeprowadzenie głosowania,

d)  ogłoszenie wyników,

e)  podjęcie uchwały w sprawie wyboru przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

7.  Wybory wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej:

a)  zgłaszanie kandydatów,

b)  powołanie komisji skrutacyjnej,

c)  przeprowadzenie głosowania,

d)  ogłoszenie wyników,

e)  podjęcie uchwały w sprawie wyboru wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

8.  Sprawozdanie Burmistrza Strumienia o stanie Gminy.

9.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej.

10.  Wolne głosy i wnioski.

11.  Zakończenie.

Przebieg obrad:

 

ad. 1.

 

Sesję otworzył Przewodniczący poprzedniej kadencji Rady Miejskiej w Strumieniu pan Czesław Greń, który prowadzenie obrad sesji przekazał radnej – seniorce nowo wybranej Rady pani Anastazji Żur.

Następnie radna - seniorka A. Żur na podstawie listy obecności stwierdziła, że w obradach uczestniczy 15 radnych na 15 ustawowego składu Rady – obrady są zatem prawomocne.

Radna - seniorka A. Żur przywitała nowo wybranych radnych Rady Miejskiej, zaproszonych gości, prasę lokalną oraz mieszkańców gminy Strumień.

 

ad. 2.

 

Na prośbę radnej – seniorki A. Żur Przewodnicząca Miejskiej Wyborczej w Strumieniu pani Danuta Sikora wręczyła radnym zaświadczenia o wyborze na radnego.

Pani D. Sikora w imieniu Miejskiej Komisji Wyborczej pogratulowała radnym uzyskania mandatu. Złożyła też życzenia satysfakcji i zadowolenia z podejmowanych decyzji w każdym momencie pełnienia tej funkcji społecznej.

 

ad. 3.

 

Radna – seniorka A. Żur wyjaśniła ceremonię złożenia ślubowania przez nowo wybranych radnych.

W pierwszej kolejności radna - seniorka A. Żur odczytała rotę ślubowania i złożyła ślubowanie.

Następnie najmłodszy wiekiem radny Grzegorz Janik wyczytał kolejno nazwiska i imiona wszystkich radnych, którzy złożyli ślubowanie wypowiadając słowo „Ślubuję”.

 

ad. 4.

 

Radna – seniorka A. Żur odczytała porządek obrad sesji.

Radny C. Greń zgłosił wniosek formalny o wykreślenie z porządku obrad punktów 9 i 10 w brzmieniu:

„9) Wręczenie Burmistrzowi Strumienia zaświadczenia o wyborze.

„10) Złożenie ślubowania przez Burmistrza Strumienia.”, w związku z rozbieżnymi interpretacjami Państwowej Komisji Wyborczej oraz Wydziału Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach co do terminu przyjęcia przez radę ślubowania nowo wybranego wójta, burmistrza, prezydenta.

Radny C. Greń uzasadniając wyjaśnił, że Państwowa Komisja Wyborcza stwierdza, że ślubowanie przez wójta, burmistrza, prezydenta winno odbyć się w terminie 7 od dnia ogłoszenia w Monitorze Polskim komunikatu z dnia 23 listopada 2010 r. o wynikach wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miasta. Do dnia dzisiejszego takie ogłoszenie nie ukazało się. Natomiast Wydział Nadzoru Prawnego Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach stwierdza, że złożenie ślubowania przez nowo wybranego wójta, burmistrza, prezydenta winno być złożone w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw obwieszczenia o zbiorczym ogłoszeniu wyników wyborów do rad na obszarze całego kraju. Takie obwieszczenie ukazało się w dniu 25 listopada 2010 r. w Dz. U. Nr 222, poz. 1454. Złożenie zgodnego z prawem ślubowania przez wybranego w wyborach powszechnych wójta, burmistrza, prezydenta jest bardzo ważną czynnością prawną, gdyż od tej chwili następuje przejęcie wszystkich obowiązków i ma wpływ na ważność podejmowanych decyzji i oświadczeń woli składanych w imieniu gminy. Podważanie ważności złożonego ślubowania może prowadzić do stwierdzenia nieważności podejmowanych decyzji co może mieć bardzo poważne skutki prawne dla gminy.

Radna - seniorka A. Żur poddała pod głosowanie zdjęcie z porządku obrad punktów 9 i 10.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) zdjęto z porządku obrad I sesji punkty 9 i 10.

Radna - seniorka A. Żur poinformowała, że w związku ze zdjęciem z porządku obrad punktów 9 i 10 dotychczasowe punkty 11, 12 i 13 otrzymują kolejno numery 9, 10 i 11.

Następnie radna - seniorka A. Żur poddał pod głosowanie cały porządek obrad wraz z wcześniej wprowadzonymi zmianami.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) – przyjęto porządek obrad I sesji.

 

ad. 5.

 

Radna – seniorka A. Żur poinformowała, że radni w materiałach sesyjnych otrzymali projekt uchwały w sprawie regulaminu wyboru przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Radna - seniorka A. Żur zapytała, czy radni mają jakieś uwagi lub pytania do przedstawionego projektu uchwały.

Radni nie wnieśli uwag do projektu uchwały.

Następnie radna – seniorka A. Żur poddała pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) podjęta została:

Uchwała Nr I/1/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2010 r. w sprawie regulaminu wyboru przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 6.

 

Radna - seniorka A. Żur – odczytując art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, dotyczący sposobu wyboru przewodniczącego Rady zapytała, czy radni mają uwagi do sposobu wyboru przewodniczącego Rady?

Radni nie zgłosili żadnych uwag.

 

a)

 

Radna - seniorka A. Żur poprosiła o zgłaszanie kandydatur na przewodniczącego Rady.

Radny Z. Podyma zgłosiła kandydaturę radnego Czesława Grenia.

Na pytanie radnej seniorki – radny C. Greń wyraził zgodę na kandydowanie.

Ponieważ więcej kandydatur nie zgłoszono radna seniorka A. Żur poddała pod głosowanie zamknięcie listy kandydatów.

„Za” zamknięciem listy głosowało 14 radnych, „wstrzymał się od głosu” 1 radny.

 

b)

 

Radna seniorka A. Żur poprosiła o zgłaszanie co najmniej 3 radnych do pracy w Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia wyboru przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Radna C. Skowron zgłosiła radnego K. Pisiuta.

Radny S. Świtała zgłosił radną U. Słowik.

Radny I. Duda zgłosił radną C. Skowron.

Zgłoszeni radni wyrazili zgodę na pracę w Komisji Skrutacyjnej.

Radna seniorka A. Żur stwierdziła, że do Komisji Skrutacyjnej zgłoszono 3 radnych.

Następnie proponowany skład komisji poddała pod głosowanie.

Jednogłośnie „za” przyjęto skład Komisji Skrutacyjnej.

Radna seniorka A. Żur stwierdziła, że Rada Miejska w Strumieniu powołała Komisję Skrutacyjną w składzie:

1)     radny Karol Pisiut;

2)     radna Urszula Słowik;

3)     radna Cecylia Skowron.

Radna A. Żur przekazała Komisji Skrutacyjnej listę z jednym kandydatem na przewodniczącego Rady, a następnie ogłosiła 5 minutową przerwę w obradach dla ukonstytuowania się Komisji Skrutacyjnej oraz sporządzenia kart do głosowania.

 

c)

 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut kolejno, wg listy obecności wywoływał poszczególnych radnych, którzy podchodząc odbierali karty do głosowania.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut przypomniał zasady głosowania oraz poinformował, że do dyspozycji radnych przygotowano biuro z-cy Burmistrza dla zachowania zasad tajności głosowania. Poprosił radnych o wchodzenie pojedynczo do biura z-cy Burmistrza.

Po krótkiej 5 minutowej przerwie (dla zapewnienia tajności głosowania) radni podchodzili i wrzucali swoje karty do głosowania do urny wyborczej znajdującej się na stole prezydialnym.

Przewodniczący Rady C. Greń ogłosił 5 minutową przerwę w obradach dla ustalenia wyników wyborów przez Komisję Skrutacyjną.

 

d)

 

Radna - seniorka A. Żur poprosiła Przewodniczącego Komisji Skrutacyjnej o odczytanie protokołu z przeprowadzonego głosowania na Przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut odczytał protokół Komisji Skrutacyjnej przedstawiający wyniki tajnego głosowania. (Protokół Komisji Skrutacyjnej w załączeniu).

Radna - seniorka A. Żur stwierdziła, że w wyniku tajnego głosowania – Przewodniczącym Rady Miejskiej w Strumieniu został radny Czesław Greń.

 

e)

 

Radna seniorka A. Żur przedstawiła projekt uchwały w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu wyjaśniając przy tym, że Rada podejmując tą uchwałę wyraża swoje stanowisko, że głosowanie zostało przeprowadzone prawidłowo, zgodnie z przepisami oraz przyjętą wcześniej przez radnych procedurą.

Radna - seniorka A. Żur poddała pod głosowanie powyższy projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) – podjęta została:

Uchwała Nr I/2/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2010 r. w sprawie wyboru Przewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

Radna seniorka A. Żur przekazała dalsze prowadzenie obrad nowo wybranemu Przewodniczącemu Rady Miejskiej w Strumieniu – radnemu Czesławowi Greniowi.

 

ad. 7.

 

Przewodniczący Rady C. Greń podziękował radnej - seniorce A. Żur za sprawne prowadzenie I części obrad sesji. Podziękował też radnym za okazane zaufanie i ponowny wybór na Przewodniczącego Rady.

Następnie przystąpiono do wyborów wiceprzewodniczących (kolejno dwóch równorzędnych wiceprzewodniczących).

 

a)

 

Przewodniczący Rady C. Greń poprosił o zgłaszanie kandydatur na Wiceprzewodniczącego Rady.

Radna A. Żur zgłosiła kandydaturę radnej Cecylii Skowron.

Radna C. Skowron wyraziła zgodę na kandydowanie.

Radna U. Słowik zgłosiła kandydaturę radnego Stanisława Świtały.

Radny S. Świtała wyraził zgodę na kandydowanie.

Radny I. Duda zgłosił kandydaturę radnej Marii Krutyły.

Radna M. Krutyła nie wyraziła zgody na kandydowanie.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady C. Greń poddał pod głosowanie zamknięcie listy kandydatów.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) – przyjęto zamknięcie listy kandydatów na Wiceprzewodniczącego Rady.

  

b)

 

Przewodniczący Rady C. Greń poprosił o zgłaszanie co najmniej 3 radnych do pracy w Komisji Skrutacyjnej do przeprowadzenia wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Radny S. Świtała zgłosił radnego K. Pisiuta.

Radna C. Skowron zgłosił radną U. Słowik.

Radny K. Pisiut zgłosił radną M. Krutyła.

Zgłoszeni radni wyrazili zgodę na pracę w Komisji Skrutacyjnej.

Następnie proponowany skład komisji poddał pod głosowanie.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) przyjęto skład Komisji Skrutacyjnej.

Przewodniczący Rady C. Greń stwierdził, że Rada Miejska w Strumieniu powołała Komisję Skrutacyjną w składzie:

1)     radny Karol Pisiut;

2)     radna Urszula Słowik;

3)     radna Maria Krutyła.

Przewodniczący Rady C. Greń przekazał listę kandydatów Komisji Skrutacyjnej i ogłosił 5 minutową przerwę w obradach dla przygotowania kart do głosowania.

 

c)

 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut kolejno, wg listy obecności wywoływał poszczególnych radnych, którzy podchodząc odbierali karty do głosowania.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut przypomniał zasady głosowania oraz poinformował, że do dyspozycji radnych przygotowano biuro z-cy Burmistrza dla zachowania zasad tajności głosowania. Poprosił radnych o wchodzenie pojedynczo do biura z-cy Burmistrza.

Po krótkiej 5 minutowej przerwie (dla zapewnienia tajności głosowania) radni podchodzili i wrzucali swoje karty do głosowania do urny wyborczej znajdującej się na stole prezydialnym.

Przewodniczący Rady C. Greń ogłosił 10 minutową przerwę w obradach dla ustalenia wyników wyborów przez Komisję Skrutacyjną.

 

d)

 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut odczytał protokół Komisji Skrutacyjnej przedstawiający wyniki tajnego głosowania. (Protokół Komisji Skrutacyjnej w załączeniu).

Przewodniczący Rady C. Greń stwierdził, że w wyniku tajnego głosowania – Wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej w Strumieniu została radna Cecylia Skowron.

W dalszym ciągu przystąpiono do wyboru drugiego Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

  

a)

 

Przewodniczący Rady C. Greń poprosił o zgłaszanie kandydatur na drugiego Wiceprzewodniczącego Rady.

Radny T. Tolasz zgłosił kandydaturę radnego Stanisława Świtały.

Radny S. Świtała wyraził zgody na kandydowanie.

Więcej kandydatur nie zgłoszono.

Przewodniczący Rady C. Greń poddał pod głosowanie zamknięcie listy kandydatów.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) zamknięto listę kandydatów na drugiego Wiceprzewodniczącego Rady.

 

b)

 

Przewodniczący Rady C. Greń zaproponował, aby wybory przeprowadziła Komisja Skrutacyjna powołana do przeprowadzenia poprzednich wyborów wiceprzewodniczącego.

Propozycja ta, poddana pod głosowanie została przyjęta jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych)

Przewodniczący Rady C. Greń przekazał listę z nazwiskiem jednego kandydata Komisji Skrutacyjnej i ogłosił 5 minutową przerwę w obradach dla przygotowania kart do głosowania.

 

c)

 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut kolejno, wg listy obecności wywoływał poszczególnych radnych, którzy podchodząc odbierali karty do głosowania.

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut przypomniał zasady głosowania oraz poinformował, że do dyspozycji radnych przygotowano biuro z-cy Burmistrza dla zachowania zasad tajności głosowania. Poprosił radnych o wchodzenie pojedynczo do biura z-cy Burmistrza.

Po krótkiej 5 minutowej przerwie (dla zapewnienia tajności głosowania) radni podchodzili i wrzucali swoje karty do głosowania do urny wyborczej znajdującej się na stole prezydialnym.

Przewodniczący Rady C. Greń ogłosił 5 minutową przerwę w obradach dla ustalenia przez Komisję Skrutacyjną wyników wyborów.

 

d)

 

Przewodniczący Komisji Skrutacyjnej K. Pisiut odczytał protokół Komisji Skrutacyjnej przedstawiający wyniki wyborów. (Protokół Komisji Skrutacyjnej w załączeniu).

Przewodniczący Rady C. Greń stwierdził, że w wyniku tajnego głosowania drugim Wiceprzewodniczącym Rady Miejskiej w Strumieniu został radny Stanisław Świtała.

 

e)

 

Przewodniczący Rady C. Greń odczytał kolejno dwa projekty uchwały w sprawie wyboru wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu wyjaśniając przy tym, że Rada podejmując te uchwały wyraża swoje stanowisko, że głosowanie zostało przeprowadzone prawidłowo, zgodnie z przepisami oraz przyjętą wcześniej przez radnych procedurą.

Następnie oba projekty uchwał kolejno poddał pod głosowanie.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) – podjęta została:

Uchwała Nr I/3/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2010 r. w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) – podjęta została:

Uchwała Nr I/4/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2010 r. w sprawie wyboru Wiceprzewodniczącego Rady Miejskiej w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

Przewodniczący Rady C. Greń poprosił wiceprzewodniczących: C. Skowron i S. Świtałę o zajęcie miejsca przy stole prezydialnym.

Radna C. Skowron i radny S. Świtała podziękowali za wybór.

 

ad. 8.

 

Burmistrz A. Grygierek omówił „Sprawozdanie Burmistrza Strumienia o stanie Gminy”, które złożył na ręce radnych w formie pisemnej.

Przewodniczący C. Greń poprosił o ewentualne uwagi i pytania do „Sprawozdania”.

Żadnych uwag nie zgłoszono.

 

ad. 9.

 

Projekt uchwały w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej – przedstawił Przewodniczący Rady C. Greń.

Przewodniczący Rady C. Greń zaproponował, aby wzorem lat poprzednich powołać cztery stałe Komisje Rady:

1)     Komisję Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej;

2)     Komisję Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska, Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej;

3)     Komisję Oświaty, Kultury, Sportu, Zdrowia i Opieki Społecznej;

4)     Komisję Rewizyjną.

Przewodniczący Rady C. Greń zapytał, czy są jakieś inne propozycje powołania Komisji?

Radni nie wnieśli innych propozycji.

Przewodniczący C. Greń przypomniał, iż zgodnie z § 27 Statutu Gminy: „W skład osobowy poszczególnych komisji stałych lub doraźnych wchodzi co najmniej 3 radnych. Radny może być członkiem najwyżej 2 Komisji”.

Przewodniczący C. Greń ogłosił 10-minutową przerwę w celu ustalenia składów osobowych stałych Komisji Rady.

Przewodniczący Rady C. Greń odczytał składy osobowe 4 stałych Komisji Rady.

Radca prawny R. Szymonek poinformował, że zgodnie z art. 18a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym w skład komisji rewizyjnej wchodzą radni z wyjątkiem przewodniczącego i wiceprzewodniczących rady. Dlatego też radna C. Skowron wybrana na Wiceprzewodniczącą Rady nie może być członkiem Komisji Rewizyjnej.

W związku z powyższym radna C. Skowron zgłosiła wniosek, aby skreślić ja ze składu Komisji Rewizyjnej i wpisać do składu Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Infrastruktury Komunalnej.

Radny K. Pisiut zgłosił wniosek o wykreślenie go ze składu Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska, Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej i wpisanie do składu Komisji Rewizyjnej.

Radny G. Janik zadeklarował dodatkowo chęć pracy w Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Zasobów Naturalnych, Ochrony Środowiska, Porządku Publicznego i Ochrony Przeciwpożarowej.

Następnie Przewodniczący Rady C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) podjęta została:

Uchwała Nr I/5/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 listopada 2010 r. w sprawie powołania stałych komisji Rady Miejskiej.

Uchwała w załączeniu.

Przewodniczący Rady C. Greń zaproponował, aby po sesji wszystkie cztery Komisje Rady spotkały się na pierwszym posiedzeniu w celu ukonstytuowania się (wyboru przewodniczących i zastępców przewodniczących Komisji).

 

ad. 10.

 

Przewodniczący Rady C. Greń przypomniał, że wszystkim nowo wybranym radnym dostarczyliśmy:

1)   tekst ustawy o samorządzie gminnym;

2)   po dwa druki oświadczeń majątkowych, które radni mają złożyć wypełnione w Biurze Rady, w terminie 30 dni od dnia złożenia ślubowania, czyli do 29 grudnia br.;

3)   artykuł z tygodnika „Wspólnota” pt. „Pierwsze oświadczenia majątkowe radnych”, który będzie pomocny przy wypełnianiu pierwszych oświadczeń majątkowych.

Przewodniczący Rady C. Greń przypomniał, że od tej kadencji niezłożenie w terminie oświadczenia majątkowego powoduje wygaśnięcie mandatu radnego.

Burmistrz A. Grygierek poprosiła, aby każdy z radnych dostarczył krótki życiorys, który zostanie umieszczony na stronie internetowej Gminy.

 

ad. 11.

 

Przewodniczący Rady C. Greń dziękując wszystkim zebranym – zakończył obrady I sesji VI kadencji Rady Miejskiej w Strumieniu (o godz. 1835) słowami „zamykam I sesję VI kadencji Rady Miejskiej w Strumieniu”.

Zapis dźwiękowy obrad sesji Rady Miejskiej w Strumieniu stanowi załącznik do niniejszego protokołu.

 

Protokołowała: Elżbieta Król

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ