Zarządzenie Nr 576 /2012

Burmistrza  Strumienia z dnia 30.07.2012r.

 

 

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:

 

§1

 

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.

Zmiana sposobu użytkowania sal lekcyjnych na funkcję punktu przedszkolnego w Zespole Szkół w Pruchnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i modernizacja Zespołu Szkół w Pruchnej wraz z zagospodarowaniem terenu” powołuje Komisję Przetargową w składzie:

 

1.Jacek Legierski– przewodniczący,

2. Monika Maciejna – sekretarz,

3. Beata Dejnaka– członek,

5. Helena Król  – członek.

 

§2

 

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

    - wykluczenia wykonawcy,

    - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

    - rozstrzygnięcia protestów,

    - unieważnienia postępowania.

 

§3

 

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro

 

§4

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów  Jackowi Legierskiemu.

                                                                         §5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                                    ZASTĘPCA BURMISTRZA

 

                                                                                                                    mgr inż. Włodzimierz Cybulski