Zarządzenie Nr 612/2012

Burmistrza Strumienia z dnia 03.09.2012r.



w sprawie: powołania Komisji Przetargowej


Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:


§1


W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: wymiana systemu technologicznego napowietrzania na oczyszczalni ścieków w Strumieniu w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków
w Strumieniu”
powołuje Komisję Przetargową w składzie:

1. Beata Dejnaka – przewodniczący,

2. Monika Maciejna – sekretarz,

3. Helena Król – członek,

4. Jacek Legierski – członek.


§2


Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

- wykluczenia wykonawcy,

- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

- rozstrzygnięcia protestów,

- unieważnienia postępowania.


§3


Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro


§4


Wykonanie zarządzenia powierza się Podinspektorowi Beacie Dejnaka.


§5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.


                                                                                                                                ZASTĘPCA BURMISTRZA

                                                                                                                            mgr inż. Włodzimierz Cybulski