Uchwała Nr XXVI.226.2012

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 29 października 2012 r.

 

 

w sprawie: określenia spraw ważnych dla Gminy podlegających konsultacji z mieszkańcami

 

 

Na podstawie art. 5a ust. 1, art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.), w związku z § 6 ust. 3 uchwały Nr XIX/159/2008 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 27 marca 2008 r. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami (Dz. Urz. Woj. Śląskiego z 2008 r. Nr 84, poz. 1795) – na wniosek Burmistrza Strumienia - Rada Miejska w Strumieniu

 

uchwala, co następuje:

 

§ 1

 

Określa się, że do ważnych dla Gminy spraw, podlegających konsultacji z mieszkańcami, należą sprawy:

1)    opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

2)    deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości;

3)    terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

4)    sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomość i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi;

5)    regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Strumień.

 

§ 2

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.

 

§ 3

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ