Uchwała Nr XXIX.253.2012
Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 21 grudnia 2012 r.

w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15, art. 40 ust. 1 i art. 41 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) i art. 4 ust. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Cieszynie oraz po konsultacji z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie - Rada Miejska w Strumieniu 

uchwala: 

§ 1. Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Strumień w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszej uchwały. 

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia. 

§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, za wyjątkiem § 6 ust. 4 i 6, które obowiązują od dnia 1 lipca 2013 r. 

 

 

 

Przewodniczący  Rady 

Czesław Greń