Zarządzenie Nr 839/2013

Burmistrza Strumienia

z dnia 20 marca 2013r.


w sprawie: powołania Komisji do przeprowadzenia zapytania ofertowego dot. ubezpieczenia majątku gminy



Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r.
o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.) – Burmistrz Strumienia


zarządza, co następuje :


§ 1


W celu przeprowadzenia procedury ofertowej pn. : „Kompleksowe ubezpieczenie gminy Strumień z włączonym ryzykiem powodzi, OC zarządcy dróg, NNW strażaków” powołuje Komisję w składzie:


Edyta Rusek -przewodniczący

Stanisława Czaniecka -członek

Ewa Kuboszek-Owsiany -członek

Daria Bartczak -członek

§ 2

Do zadań Komisji należy:

      • przygotowanie zestawienia mienia do ubezpieczenia na rok 2013/2014 w tym majątku zakupionego w ramach funduszy Unii Europejskiej,

      • przeprowadzenie procedury ofertowej,

      • dokonania oceny zgłoszonych ofert,

      • przedstawienie najkorzystniejszej ofert Burmistrzowi Strumienia.


§ 3

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 13/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro.



§ 4

Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Strumienia.


§ 5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

                                                                                                                     BURMISTRZ

                                                                                                                mgr Anna Grygierek