Zarządzenie Nr 911/2013

Burmistrza Strumienia

z dnia 03.06.2013r.

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:

§1

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.

„Zaciągnięcie długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Strumień w roku 2013” powołuje Komisję Przetargową w składzie:

1.Maria Kłósko– przewodniczący,

2. Daria Bartczak – sekretarz,

3. Monika Sambor – członek.

§2

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

- wykluczenia wykonawcy,

- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

- rozstrzygnięcia protestów,

- unieważnienia postępowania.

§3

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro

§4

Wykonanie zarządzenia powierza się zastępcy Skarbnika Marii Kłósko.

§5

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.