Zarządzenie Nr 961 /2013

Burmistrza Strumienia z dnia 16.07.2013r.



w sprawie: powołania Komisji Przetargowej


Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U.
z 2010 r. Nr 113, poz. 759)
– Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:


§1


W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
„ Odtworzenie odwodnienia ulicy Stokrotek w Zabłociu” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Odprowadzenie wód deszczowych z terenu Gminy Strumień”.

1. Jacek Legierski– przewodniczący,

2. Daria Bartczak– sekretarz,

3. Beata Ulicka – członek,

4. Monika Maciejna – członek.

§2


Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

- wykluczenia wykonawcy,

- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

- unieważnienia postępowania.


§3


Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2011 z dnia 24 maj 2011r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14.000 euro


§4


Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.


§5


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

                    

                                                ZASTĘPCA BURMISTRZA

                                                mgr inż. Włodzimierz Cybulski