Nowy artykuł
Zarządzenie Nr 1285.2014
Burmistrza Strumienia z dnia 16.06.2014r.
w sprawie: powołania Komisji Przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Strumienia zarządza, co następuje:
§1
W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Przebudowa chodnika przy ulicy Bielskiej w Zabłociu powołuje Komisję Przetargową w składzie:
1. Jacek Legierski – przewodniczący,
2. Daria Bartczak – sekretarz,
3. Małgorzata Talik – członek,
4. Monika Maciejna – członek.
§2
Do zadań komisji należy:
a) publiczne otwarcie ofert,
b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
c) badanie i ocena ofert,
d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:
- wykluczenia wykonawcy,
- odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
- unieważnienia postępowania.
§3
Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro
§4
Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów Jackowi Legierskiemu.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Burmistrz mgr Anna Grygierek |
Data utworzenia: | 2014-06-16 10:18:41 |
Wprowadził do systemu: | Edyta Rusek |
Data wprowadzenia: | 2014-07-17 10:18:42 |
Opublikował: | Edyta Rusek |
Data publikacji: | 2014-07-17 10:19:42 |
Ostatnia zmiana: | 2014-07-17 10:19:59 |
Ilość wyświetleń: | 687 |