Protokół Nr LIII.2014

obrad pięćdziesiątej trzeciej sesji Rady Miejskiej w Strumieniu

odbytych w dniu 30 października 2014 r. o godz. 16.oo

w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu

 

Obecni: radni Rady Miejskiej, Sołtysi, dyrektorzy i kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy, radni powiatowi oraz przedstawiciele lokalnej prasy – wg załączonych list obecności.

 

Ponadto w obradach udział wzięli:

1)   Burmistrz Strumienia – mgr Anna Grygierek;

2)   Zastępca Burmistrza Strumienia – mgr inż. Włodzimierz Cybulski;

3)   Skarbnik Strumienia – mgr Danuta Mitko;

4)   Sekretarz Strumienia – Daniela Kula;

5)   Radca prawny – mgr Roman Szymonek.

 

Porządek obrad:

    1.     Otwarcie sesji, stwierdzenie prawidłowości jej zwołania oraz zdolności do podejmowania uchwał.

    2.     Przedstawienie porządku obrad.

    3.     Wystąpienia gości.

    4.     Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

    5.     Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym oraz za okres kadencji 2010-2014.

    6.     Interpelacje i zapytania radnych.

    7.     Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w gminie Strumień za poprzedni rok szkolny w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów oraz wydatków na oświatę.

    8.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Strumień oraz ustalenia dopłaty.

    9.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2015 rok.

 10.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 rok.

 11.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.

 12.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strumień na lata 2014-2022.

 13.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2014 rok.

 14.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej służebnością gruntową.

 15.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie poparcia działań Rady Pracowniczej i Związków Zawodowych działających na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Reumatologicznego w Goczałkowicach-Zdroju zmierzających do zachowania miejsc pracy oraz utrzymania przez Gminę Goczałkowice-Zdrój statusu Uzdrowiska.

 16.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu.

 17.     Informacja o stopniu realizacji inwestycji przewidzianych w budżecie Gminy oraz Wieloletnim Planie Inwestycyjnym.

 18.     Informacja Przewodniczącego Rady, Burmistrza oraz Wojewody Śląskiego na temat oświadczeń majątkowych złożonych w 2014 roku.

 19.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji projektu w ramach Rządowego Programu Ograniczenia Przestępczości i Aspołecznych Zachowań „Razem bezpieczniej” na 2015 rok.

 20.     Analiza Planów Odnowy Miejscowości na terenie gminy Strumień.

 21.     Zatwierdzenie protokołu z LII sesji.

 22.     Informacje, wolne głosy i wnioski.

 23.     Zakończenie.

 

Przebieg obrad:

 

ad. 1.

 

Sesję otworzył, a następnie obradom przewodniczył – Przewodniczący Rady Miejskiej w Strumieniu Czesław Greń.

Przewodniczący C. Greń na podstawie listy obecności stwierdził, że w obradach uczestniczy 13 radnych na 15 ustawowego składu Rady - obrady są zatem prawomocne.

Przewodniczący C. Greń przywitał zebranych: radnych Rady Miejskiej, Burmistrza Strumienia, Zastępcę Burmistrza Strumienia, Skarbnika Strumienia, Sekretarza Strumienia, Radcę prawnego, radnych powiatowych: Karola Gajdzicę i Janusza Żydka, Sołtysów, dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych, przedstawiciela prasy lokalnej „Głosu Ziemi Cieszyńskiej” oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Strumieniu.

 

ad. 2.

 

Przewodniczący C. Greń odczytał porządek obrad LIII sesji.

Przewodniczący C. Greń przedstawił wniosek o zmianę nazwy pkt 5 porządku obrad. Zaproponował skreślenie kropki i dodanie słów: „oraz za okres kadencji 2010-2014.”.

Wniosek o zmianę nazwy pkt 5 porządku obrad - został przyjęty jednogłośnie „za” (głosowało 13 radnych).

Burmistrz A. Grygierek przedstawiła wniosek o zdjęcie z porządku obrad pkt 8 pn. „Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Strumień oraz ustalenia dopłaty.”.

Wniosek o skreślenie pkt 8 porządku obrad - został przyjęty jednogłośnie „za” (głosowało 13 radnych).

Przewodniczący C. Greń poinformował, że w związku ze skreśleniem pkt 8 porządku obrad dotychczasowe punkty: 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 i 24 otrzymują kolejno numery: 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 i 23.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie cały, zmieniony porządek obrad LIII sesji.

Porządek obrad LIII został przyjęty jednogłośnie „za” (głosowało 13 radnych).

 

ad. 3.

 

Wystąpienia gości:

Radny powiatowy K. Gajdzica poinformował, że dobiega końca jego trzecia kadencja w Radzie Powiatu, w związku z tym złożył podziękowania Radzie Miejskiej, Burmistrzowi i pracownikom Urzędu za współpracę. Podziękował też radnym powiatowym: Januszowi Żydkowi, Edwardowi Dudkowiakowi i Krzysztofowi Pietroszkowi za współpracę. Życzył też wszystkim dużo zdrowia i pomyślności oraz sukcesów na niwie społecznej.

Radny powiatowy Janusz Żydek przyłączył się do życzeń radnego Karola Gajdzicy. Życzył radnym i Burmistrzowi powodzenia w nadchodzących wyborach samorządowych. Podziękował za miłą atmosferę panującą w Radzie. Poinformował też, że remont mostu na rzece Wiśle w Strumieniu wejdzie na pewno do budżetu Powiatu na 2015 rok.

Przewodniczący C. Greń podziękował radnym powiatowym za współpracę oraz za bieżące i bardzo szybkie przekazywanie interpelacji do Powiatu. Przekazał też życzenia dalszych sukcesów.

Przewodniczący C. Greń – w imieniu niemogącego uczestniczyć w sesji pana Adama Fabii, asystenta pani Poseł Mirosławy Nykiel, podziękował za współpracę i przekazał życzenia dalszych sukcesów i powodzenia w pracy.

 

ad. 4.

 

Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

Burmistrz A. Grygierek podziękowała radnym powiatowym za współpracę. Podziękowała też za pomoc i wsparcie przy realizacji inwestycji na drogach powiatowych na terenie Gminy m. in.: ulicy Długiej i ulicy Bielskiej w Zabłociu, ulicy Wyzwolenia w Zbytkowie, ulicy Głównej w Bąkowie oraz rozpoczęcie sprawy bardzo oczekiwanego remontu mostu na rzece Wiśle w Strumieniu. Przekazała też życzenia powodzenia i dalszych sukcesów w pracy w samorządzie.

Do informacji nie wniesiono uwag.

 

ad. 5.

 

Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

Przewodniczący C. Greń przedstawił informację podsumowującą działalność Rady Miejskiej w Strumieniu w kadencji 2010 – 2014.

Przewodniczący C. Greń przekazał słowa podziękowania Burmistrzowi, Zastępcy Burmistrza, Skarbnikowi, Sekretarzowi, Radcy prawnemu, pracownikom Urzędu oraz radnym za zaangażowanie i wiele inicjatyw.

Do informacji nie wniesiono uwag.

 

ad. 6.

 

Przewodniczący C. Greń zapytał radnych, czy odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji są zadawalające oraz czy zgłaszają jeszcze jakieś dodatkowe pytania i uwagi?

Radny Z. Podyma podziękował za rozpoczęcie naprawy chodnika przy ulicy Modrzewiowej w Drogomyślu (prace się dzisiaj rozpoczęły). Wyraził słowa nadziei, że lampy oświetlenia ulicznego przy tej drodze też zostaną naprawione.

Radny Z. Podyma podziękował za odpowiedź na interpelację w sprawie cmentarza komunalnego w Drogomyślu (punkt poboru wody na cmentarzu jest przebudowany, a budynek kaplicy otynkowany, co bardzo cieszy mieszkańców).

Radny Z. Podyma interpelował, aby wodę spływającą z rynien nowo otynkowanego budynku kaplicy na cmentarzu komunalnym w Drogomyślu odprowadzić dalej od muru, aby nie niszczyła odnowionych ścian budynku.

Burmistrz A. Grygierek odpowiedziała, że wokół odnowionego budynku kaplicy jest wykonana opaska drenażowa ze żwiru z odprowadzeniem wody do studni chłonnej, aby odprowadzić wodę spływającą z rynien.

Radna A. Żur podziękowała Radzie Miejskiej i Burmistrzowi za współpracę, stwierdziła, że było to dla niej duże doświadczenie. Przekazała życzenia powodzenia oraz owocnej pracy.

Radna A. Żur poprosiła, aby nie zapomnieć o pękających tynkach w obiekcie Szkoły Podstawowej w Strumieniu oraz wygospodarowaniu środków w budżecie Gminy na wysoko wyspecjalizowanych pracowników kultury.

Radna A. Żur interpelowała w sprawach:

1)  przypomniała, że nie nadal nie naprawiono obniżonego poziomu chodnika dla pieszych przy ulicy A. Berndt w Strumieniu, na wysokości posesji pana Kocur (podczas opadów deszczu chodnik jest zalany wodą i nie da się tamtędy chodzić);

2)  zwrócenia uwagi na skrót dla pieszych (chodniczek) od ulicy Pocztowej do ulicy Podwale w Strumieniu, jest tam bardzo niebezpiecznie, wiele osób pije tam alkohol, są tam porozrzucane śmieci, butelki i puszki po piwie.

Radny M. Hus interpelował o naprawę kratki ściekowej na skrzyżowaniu ulic: Głównej i Osiedlowej w Bąkowie. Kratka ściekowa jest zabezpieczona płytą, a woda z drogi spływa na przyległe posesje.

Wiceprzewodnicząca C. Skowron interpelowała o naprawę trzech nieświecących lamp oświetlenia ulicznego przy ulicy Turystycznej w Zbytkowie.

Przewodniczący C. Greń podziękował za odpowiedź na interpelację w sprawie obcięcia konarów drzew w Centrum Drogomyśla.

Wiceprzewodniczący S. Świtała interpelował o przedstawienie szczegółów inwestycji - budowy ronda na skrzyżowaniu ulic: Katowickiej i Głównej w Pruchnej (jakiś czas temu na części drogi sfrezowano nawierzchnię asfaltową i do dzisiaj nic się tam nie dzieje).

Burmistrz A. Grygierek odpowiedziała, że Zarząd Dróg Wojewódzkich w ogóle nie poinformował nas o rozpoczęciu budowy ronda w Pruchnej. Wystąpiliśmy do inwestora z pismem o przedstawienie szczegółów inwestycji: dokumentacji, projektu technicznego, do którego wcześniej wnosiliśmy uwagi, umowy i harmonogramu prac.

Radny powiatowy J. Żydek poinformował, że na ostatniej sesji Rady Powiatu Cieszyńskiego też składali interpelację w powyższej sprawie. 

ad. 7.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Informację o stanie realizacji zadań oświatowych w gminie Strumień za poprzedni rok szkolny w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów oraz wydatków na oświatę – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

Przewodniczący C. Greń ogłosił 15-minutową przerwę w obradach.

Radny Z. Podyma opuścił obrady sesji Rady Miejskiej i od tej pory w sesji uczestniczyło 12 radnych.

 

ad. 8.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Strumień oraz ustalenia dopłaty – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

11 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się od głosowania” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.443.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie gminy Strumień oraz ustalenia dopłaty.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 9.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2015 rok – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.444.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na 2015 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 10.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 rok – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.445.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych na 2015 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 11.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.446.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2015 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 12.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strumień na lata 2014-2022 – przedstawiła Skarbnik D. Mitko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.447.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Strumień na lata 2014-2022.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 13.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2014 rok – przedstawiła Skarbnik D. Mitko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.448.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2014 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 14.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej służebnością gruntową – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.449.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gminnej służebnością gruntową.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 15.

 

Projekt uchwały w sprawie poparcia działań Rady Pracowniczej i Związków Zawodowych działających na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacyjno-Reumatologicznego w Goczałkowicach-Zdroju zmierzających do zachowania miejsc pracy oraz utrzymania przez Gminę Goczałkowice-Zdrój statusu Uzdrowiska (wraz z autopoprawką) – przedstawił Przewodniczący C. Greń.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały wraz z autopoprawką.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.450.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie poparcia działań Rady Pracowniczej i Związków Zawodowych działających na terenie Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacyjno - Reumatologicznego w Goczałkowicach-Zdroju zmierzających do zachowania miejsc pracy oraz utrzymania przez Gminę Goczałkowice-Zdrój statusu Uzdrowiska.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 16.

 

Projekt uchwały w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu – przedstawił Przewodniczący C. Greń.

Uzasadnienie do projektu uchwały przedstawiła Przewodnicząca Komisji Rewizyjnej M. Krutyła.

Przewodniczący C. Greń odczytał treść projektu uchwały.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.451.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie skargi dotyczącej działalności Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 17.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Informację o stopniu realizacji inwestycji przewidzianych w budżecie Gminy oraz Wieloletnim Planie Inwestycyjnym – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 18.

 

Informacje Przewodniczącego Rady, Burmistrza oraz Wojewody Śląskiego na temat oświadczeń majątkowych złożonych w 2014 roku – przedstawił Przewodniczący Rady C. Greń.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 19.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie przystąpienia do realizacji projektu w ramach Rządowego Programu Ograniczenia Przestępczości i Aspołecznych Zachowań „Razem bezpieczniej” na 2015 rok – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 12 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr LIII.452.2014 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 października 2014 r. w sprawie przystąpienia do realizacji projektu w ramach Rządowego Programu Ograniczenia Przestępczości i Aspołecznych Zachowań „Razem bezpieczniej” na 2015 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 20.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Analizę Planów Odnowy Miejscowości na terenie gminy Strumień – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 21.

 

Protokół LII sesji, który był wyłożony do wglądu w biurze Rady oraz przed sesją na sali obrad – został przyjęty bez uwag.

 

ad. 22.

 

Informacje, wolne głosy i wnioski.

Burmistrz A. Grygierek przedstawiła informacje podsumowującą bieżącą kadencję. Poinformowała, że aktualnie wpływy do budżetu wynoszą ponad 42 miliony zł, zadłużenie wynosi 13 milionów zł, co stanowi 31% w stosunku do planowanych dochodów. W okresie tym złożono 110 wniosków, które uzyskały dofinansowanie ze środków zewnętrznych, przez co pozyskano 25 milionów dodatkowych środków do budżetu Gminy. W okresie mijającej kadencji zrealizowaliśmy 230 zadań inwestycyjnych m. in. wykonano ponad 14 km dróg za kwotę ponad 10 milionów złotych oraz kanalizację za około 5 milionów złotych. Przygotowujemy się do nowego okresu programowania, gdzie pozyskać będzie można środki na termomodernizacje obiektów i kanalizację, w związku z czym będziemy starać się o pozyskanie środków na termomodernizacje obiektów szkół w Pruchnej, Bąkowie, Drogomyślu i Zabłociu oraz na kanalizację.

Wiceprzewodnicząca Komisji Budżetu, … - C. Skowron przedstawiła wniosek wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Komisji Oświaty i Komisji Rolnictwa: „Komisje wnioskują o zakup od Agencji Nieruchomości Rolnych działek nr: 1122/3 i 1938/5 o łącznej powierzchni 1,6670 ha położonych Drogomyślu (czynienie starań o możliwość płatności w ratach) oraz o odstąpienie od zakupu działki nr 1196/4 o powierzchni 1,899 ha położonej Pruchnej.”.

Radna A. Żur wnioskowała w sprawach:

1)   likwidacji bardzo dużego zawilgocenia budynków położonych w zachodniej pierzei Rynku w Strumieniu;

2)   zwrócenia uwagi przedsiębiorcom wynajmującym lokale handlowe w budynkach komunalnych na Rynku w Strumieniu, aby dbali o estetykę witryny swoich sklepów (niektóre sklepy mają bardzo zaniedbane witryny).

Wiceprzewodniczący S. Świtała przedstawił zaproszenie na program muzyczno-słowny pt. „Spod lady”, który odbędzie się 22 listopada br. o godz. 17.oo w Gminnym Centrum Integracji Wsi w Pruchnej.

Przewodniczący C. Greń przypomniał radnym o uroczystej sesji Rady Miejskiej z okazji Święta Niepodległości, która odbędzie się 11 listopada br. o godz. 10.oo w sali widowiskowej Miejskim Centrum Kultury i Rekreacji w Strumieniu.

Dyrektor ZGKiM Ł. Pachuła podziękował Radzie Miejskiej i Burmistrzowi za uchwalenie środków na zakup ciągnika dla potrzeb ZGKiM.

 

ad. 23.

 

Przewodniczący C. Greń dziękując wszystkim zebranym – zakończył obrady LIII sesji Rady Miejskiej w Strumieniu (o godz. 18.3o) słowami „zamykam LIII sesję Rady Miejskiej w Strumieniu”.

 

Protokołowała: Elżbieta Król

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ