Uchwała Nr V.52.2015

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 31 marca 2015 r.

 

 

w sprawie przyjęcia zadań od Powiatu Cieszyńskiego

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 11 w związku z art. 8 ust. 2a i ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594, z późn. zm.) art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 260, z późn. zm.) - na wniosek Burmistrza Strumienia – Rada Miejska w Strumieniu

 

uchwala:

 

§ 1

 

Gmina Strumień przyjmuje do realizacji od Powiatu Cieszyńskiego zadanie: „Remont nawierzchni drogi powiatowej 2664 S – ul. Podwale w Strumieniu na odcinku ok. 0,49 km”.

 

§ 2

 

Zasady realizacji przyjętego zadania określi porozumienie zawarte z Powiatem Cieszyńskim.

 

§ 3

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.

 

§ 4

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ