Protokół Nr V.2015

obrad piątej sesji Rady Miejskiej w Strumieniu

odbytych w dniu 31 marca 2015 r. o godz. 16.oo

w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu

 

Obecni: radni Rady Miejskiej, przewodniczący jednostek pomocniczych Gminy, dyrektorzy i kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy, Komendant Komisariatu Policji w Strumieniu, przedstawiciel Pracowni Projektowej „pro-FORMA” s.c. z Rybnika oraz przedstawiciele lokalnej prasy – wg załączonych list obecności.

 

Ponadto w obradach udział wzięli:

1)   Burmistrz Strumienia – mgr Anna Grygierek;

2)   Zastępca Burmistrza Strumienia – mgr inż. Włodzimierz Cybulski;

3)   Skarbnik Strumienia – mgr Maria Kłósko;

4)   Sekretarz Strumienia – Daniela Kula;

5)   Radca prawny – mgr Roman Szymonek.

 

Porządek obrad:

    1.     Otwarcie sesji, stwierdzenie prawidłowości jej zwołania oraz zdolności do podejmowania uchwał.

    2.     Przedstawienie porządku obrad.

    3.     Wystąpienia gości.

    4.     Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

    5.     Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

    6.     Interpelacje i zapytania radnych.

    7.     Sprawozdanie z działalności Hali Sportowej za rok 2014 wraz z informacją o planach na rok 2015.

    8.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki na finansowanie inwestycji pod nazwą „Rozbudowa sieci kanalizacyjnej zlewni oczyszczalni ścieków w Strumieniu – budowa kanalizacji sanitarnej w Strumieniu i Zbytkowie, etap 2”.

    9.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.

 10.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2015-2022.

 11.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na rok 2015.

 12.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Strumień środków stanowiących fundusz sołecki.

 13.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przejęcia zadania od Powiatu Cieszyńskiego.

 14.     Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2014.

 15.     Raport z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2014.

 16.     Informacja dotycząca utrzymania czystości i porządku oraz gospodarowania odpadami w gminie Strumień.

 17.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w Bąkowie.

 18.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w Drogomyślu służebnością przesyłu.

 19.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w Strumieniu służebnością przesyłu.

 20.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień.

 21.     Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Drogomyśl.

 22.     Zatwierdzenie protokołu z IV sesji.

 23.     Informacje, wolne głosy i wnioski.

 24.     Zakończenie.

 

Przebieg obrad:

 

ad. 1.

 

Sesję otworzył, a następnie obradom przewodniczył – Przewodniczący Rady Miejskiej w Strumieniu Czesław Greń.

Przewodniczący C. Greń na podstawie listy obecności stwierdził, że w obradach uczestniczy 15 radnych na 15 ustawowego składu Rady - obrady są zatem prawomocne.

Przewodniczący C. Greń przywitał zebranych: radnych Rady Miejskiej, Burmistrza Strumienia, Zastępcę Burmistrza Strumienia, Skarbnika Strumienia, Sekretarza Strumienia, Radcę prawnego, sołtysów, dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, Kierownika Hali Sportowej w Strumieniu Panią Januszę Krzyżanowską, Komendanta Komisariatu Policji w Strumieniu Pana Rafała Machaczkę, przedstawiciela Pracowni Projektowej „pro-FORMA” s.c. z Rybnika Pana Łukasza Pomykoł – projektanta „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień”, przedstawicieli prasy lokalnej: „Nowej Formacji” i „Głosu Ziemi Cieszyńskiej” oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Strumieniu.

 

ad. 2.

 

Przewodniczący C. Greń odczytał porządek obrad V sesji.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut zgłosił wniosek, aby punkt 8 porządku obrad V sesji pn. „Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień” przenieść jako pkt 20.

Wniosek o przeniesienie punktu 8 jako punkt 20 w porządku obrad V sesji - został przyjęty jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych).

Przewodniczący C. Greń poinformował, że w związku z przeniesieniem punktu 8 jako punkt 20 dotychczasowe punkty od nr 9 do 20 otrzymują kolejno nr od 8 do 19.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie cały, zmieniony porządek obrad V sesji.

Porządek obrad V sesji został przyjęty jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych).

 

ad. 3.

 

Nikt nie zabrał głosu.

 

ad. 4.

 

Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 5.

 

Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 6.

 

Przewodniczący C. Greń zapytał radnych, czy odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzedniej sesji są zadawalające oraz czy zgłaszają jeszcze jakieś dodatkowe pytania i uwagi?

Przewodniczący C. Greń zaapelował do radnych, aby zapoznali się z zapisami Statutu Gminy dotyczącymi zgłaszania interpelacji, zapytań, czy wniosków. Niektóre interpelacje zgłaszane przez radnych są typowymi zapytaniami. Przy odpowiedzi na interpelację angażowany jest cały zespół pracowników Urzędu Miejskiego, który obowiązują ścisłe terminy przygotowania wyjaśnień.

Radna M. Madziar interpelowała w sprawie wyznaczonego objazdu w związku z budową ronda w Pruchnej (objazd jest nieprzemyślany, nie dba się o bezpieczeństwo ruchu samochodów). Tablice informujące o objeździe znajdują się tylko na górze, na ulicy Spółdzielczej i na dole, na ulicy Zebrzydowickiej. Droga wyznaczona jako objazd jest bardzo wąska i dwa samochody mają problem, aby się minąć. Radna zwróciła również uwagę, że Zarząd Dróg Wojewódzkich powinien dołożyć się do remontu drogi, służącej jako objazd podczas budowy ronda w Pruchnej, gdyż jej nawierzchnia zostanie zniszczona przez bardzo wzmożony ruch.

Zastępca Burmistrza W. Cybulski odpowiedział, że 1 kwietnia br. odbędzie się spotkanie z Zarządem Dróg Wojewódzkich w sprawie budowy ronda w Pruchnej i wszystkie zgłoszone przez radną uwagi zostaną tam przedstawione. Poinformował także, że przyjrzymy się również, czy nie da się lepiej oznakować objazdu, żeby wjeżdżających na ten odcinek ulicy kierowców uprzedzać, że po drodze mogą spotkać się z samochodem nadjeżdżającym z przeciwka.

Radna M. Krutyła zapytała o naprawę będącej w bardzo złym stanie nawierzchni drogi tzw. przedłużenia ulicy Brodeckiego w Strumieniu?

Zastępca Burmistrza W. Cybulski odpowiedział, że tzw. przedłużenie ulicy Brodeckiego w Strumieniu jest własnością Skarbu Państwa, w zarządzie Zarządu Dróg Wojewódzkich, który uważa, że z tym odcinkiem drogi nie ma nic wspólnego. Gmina nie będąc właścicielem również nie powinna czynić nakładów finansowych na utrzymanie nieruchomości, która nie jest jej własnością. Wystąpiliśmy z pismem w tej sprawie do Starosty Cieszyńskiego, gdyż zgodnie ze stanem prawnym jest on władającym w imieniu Skarbu Państwa takim majątkiem i czekamy na odpowiedź. Sprawa ta jest bardzo nietypowa i będziemy zastanawiać się nad jej rozwiązaniem, gdy nadejdzie odpowiedź Starosty.

Radny S. Balas zapytał o naprawę będącego w bardzo złym stanie technicznym chodnika dla pieszych wzdłuż drogi powiatowej - ulicy Głównej w Bąkowie?

Burmistrz A. Grygierek odpowiedziała, że Starosta Cieszyński w takich przypadkach odpowiada na nasze pisma, że nie może podjąć żadnych działań ze względu na ograniczone możliwości finansowe. Decyzja w tej sprawie będzie należała do nas, musimy się zastanowić, czy zrezygnujemy z realizacji zadań na naszym majątku i będziemy finansować inwestycje przy drogach powiatowych.

Wiceprzewodnicząca C. Skowron ponownie interpelowała w sprawie likwidacji przejazdów przez pasy dwupasmówki w Zbytkowie. Wiemy, że Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podjęła już decyzję w tej sprawie i przejazdy zostaną zlikwidowane, co uzasadniane jest poprawą bezpieczeństwa. Radna poprosiła, aby zwrócić się o pomoc w tej sprawie do Wojewody i posłów.

Burmistrz A. Grygierek odpowiedziała, że jest to jedna z bardzo trudnych spraw. Droga krajowa znajduje się na naszym terenie, a my nie możemy nić zrobić, piszemy prosimy, a właściciel drogi nic sobie z tego nie robi. Po otrzymaniu pisma Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o zamknięciu przewiązek, nie czekając na nic od razu wystąpiliśmy z pismami do Wojewody Śląskiego i posłów. Otrzymaliśmy już niektóre

odpowiedzi na nasze pisma (przekazała kopie pism radnym).

Przewodniczący C. Greń stwierdził, że decyzja Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad o likwidacji przewiązek między psami DK 81 całkowicie lekceważy mieszkanców oraz władze samorządowe, tych którzy od dawna mieszkają na tym terenie. To nie my prosiliśmy się o tą drogę, tylko kiedyś nas nią uszczęśliwiono i dlatego dziś ludzie powinni mieć prawo wypowiedzieć się na temat sposobu jej użytkowania. Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad na pewno od dawna wiedziała, że w planie jest zamknięcie wszystkich przewiązek, dlatego w momencie podejmowania decyzji o budowie chodnika wzdłuż DK 81 w Zbytkowie, można było rozszerzyć tą inwestycję i wybudować drogę gospodarczą z chodnikiem, która ułatwiłaby komunikację mieszkańcom Zbytkowa.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut zapytał Komendanta Komisariatu Policji - co się stanie jeżeli mieszkańcy Gminy zbiorą się i zablokują skrzyżowanie DK 81 w Zbytowie?

Komendant R. Machaczka stwierdził, że trudno, aby przyjmował inne stanowisko, gdyż też jest mieszkańcem tego terenu. Jeżeli będzie to zgromadzenie publiczne, mające charakter protestu społecznego, jak najbardziej może dojść do skutku.

 

ad. 7.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Sprawozdanie z działalności Hali Sportowej za rok 2014 wraz z informacją o planach na rok 2015 – przedstawiła Kierownik Hali Sportowej w Strumieniu J. Krzyżanowska.

Komisje i radni nie zgłosili uwag do Sprawozdania.

Przewodniczący C. Greń przekazał słowa uznania i pochwały dla działalności Hali Sportowej.

Kierownik J. Krzyżanowska podziękowała za przyznanie środków z budżetu Gminy na wymianę baterii prysznicowych, które przyczyniają się do zmniejszenia kosztów utrzymania Hali.

Sprawozdanie zostało przyjęte.

 

ad. 8.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki na finansowanie inwestycji pod nazwą „Rozbudowa sieci kanalizacyjnej zlewni oczyszczalni ścieków w Strumieniu – budowa kanalizacji sanitarnej w Strumieniu i Zbytkowie, etap 2” – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.47.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowej pożyczki na finansowanie inwestycji pod nazwą „Rozbudowa sieci kanalizacyjnej zlewni oczyszczalni ścieków w Strumieniu – budowa kanalizacji sanitarnej w Strumieniu i Zbytkowie, etap 2”.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 9.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.48.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 10.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2015-2022 – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.49.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2015-2022.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 11.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na rok 2015 wraz z autopoprawką – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały wraz z autopoprawką.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.50.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na rok 2015.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 12.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Strumień środków stanowiących fundusz sołecki – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.51.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na wyodrębnienie w budżecie gminy Strumień środków stanowiących fundusz sołecki.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 13.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie przejęcia zadania od Powiatu Cieszyńskiego (dotyczący remontu nawierzchni drogi powiatowej 2664 S – ulica Podwale w Strumieniu, na odcinku ok. 0,49 km) – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

12 głosami „za” i 3 głosami „wstrzymującymi się od głosowania” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.52.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie przejęcia zadania od Powiatu Cieszyńskiego.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 14.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy z organizacjami pozarządowymi za rok 2014 – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Sprawozdania.

Sprawozdanie zostało przyjęte.

 

ad. 15.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - Raport z realizacji Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii za rok 2014 – przedstawiła Burmistrz A. Grygierek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Raportu.

Raport został przyjęty.

 

ad. 16.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - Informację dotycząca utrzymania czystości i porządku oraz gospodarowania odpadami w gminie Strumień – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Przewodniczący C. Greń poinformował, że Kolegium Regionalnej Izby Obrachunkowej w Katowicach podjęło Uchwałę Nr 65/VI/2015 z dnia 19 marca br. stwierdzającą nieważność § 2 Uchwały Nr III.20.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 29 stycznia br. w sprawie ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – z powodu istotnego naruszenia prawa polegającego na różnicowaniu stawki opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi ze względu na liczbę dzieci w rodzinie, jako niezgodnej z zakresem upoważnienia określonego w art. 6j ust. 2a ustawy o utrzymaniu czystości.

Dodatkowych wyjaśnień udzielił Radca prawny R. Szymonek, który reprezentował Gminę na posiedzeniu kolegium Regionalnej Izbie Obrachunkowej: § 2 uchwały mówiący o ulgach dla rodziny wielodzietnych nie został zaakceptowany, pomimo tego, że do tej pory funkcjonował. Dopiero teraz, po nowelizacji ustawy Regionalna Izba Obrachunkowa, która jest organem nadzoru, wyartykułowała pogląd, że różnicowanie stawek opłaty za odpady komunalne ze względu na liczbę dzieci w rodzinie jest nie do zaakceptowania. Wcześniej stanowisko Regionalnej Izby Obrachunkowej było inne, teraz od 1 lutego jest takie.

Burmistrz A. Grygierek stwierdziła, że dużo mówi się o Karcie Dużej Rodziny i polityce prorodzinnej, a Regionalna Izba Obrachunkowa uchyla nam zapisy uchwały dotyczące ulg w stawkach za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla rodzin wielodzietnych. Pomoc w tym zakresie mogą otrzymać tylko te rodziny, które korzystają ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut zapytał, czy pomoc dla rodzin wielodzietnych w zakresie opłat za odpady komunalne może się odbywać jedynie przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej.

Radca prawny R. Szymonek wyjaśnił, że zmienione przepisy pozwalają na zastosowanie zniżek w stawkach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla osób o niskich dochodach, które spełniają tzw. kryterium dochodowego (574,00 zł) i mają prawo do korzystania z pomocy społecznej. Liczba dzieci nie ma tu znaczenia. Potencjalnymi adresatami zwolnienia (całkowitego lub częściowego) mogą być osoby, które nie przekraczają poziomu kryterium dochodowego.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 17.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w Bąkowie – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.53.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości położonej w Bąkowie.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 18.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - projekt uchwały w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w Drogomyślu służebnością przesyłu – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.54.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej służebnością przesyłu.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 19.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - projekt uchwały w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej położonej w Strumieniu służebnością przesyłu – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.55.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie zgody na obciążenie nieruchomości gminnej służebnością przesyłu.

Uchwała w załączeniu.

Przewodniczący C. Greń ogłosił 10-minutową przerwę w obradach.

 

ad. 20.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - projekt uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień wraz z autopoprawką w załączniku Nr 3 pn. Rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Przewodniczący C. Greń poinformował, że podczas głosowania poszczególnych uwag zawartych w załączniku Nr 3 nie będzie czytał ich treści, będzie podawał tylko numer uwagi, gdyż każdy radny ma przed sobą treść załącznika. Każda z uwag będzie poddawana dwukrotnie pod głosowanie, najpierw będzie pytał „kto jest za uwzględnieniem uwagi?”, a następnie „kto jest za nieuwzględnieniem uwagi?”. W ten sposób każda z uwag zostanie dwukrotnie poddana pod głosowanie.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut poprosił, aby jeszcze raz wyjaśnić zasady głosowania uwag oraz ich skutki.

Przewodniczący C. Greń wyjaśnił dodatkowo, że wystarczy, iż jedna z uwag, zawartych w załączniku Nr 3, zostanie podczas głosowania uwzględniona przez radnych, skutkować będzie to nieprzyjęciem uchwały w sprawie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień. W efekcie projekt uchwały zostanie zdjęty z porządku obrad dzisiejszej sesji i skierowany do kolejnego publicznego wyłożenia.

Przewodniczący C. Greń odczytał treść projektu uchwały i zapytał, czy radni mają jakieś uwagi do załączników Nr 1 (część A i B) i Nr 2 (rysunki Nr 1, 2, 3, 4).

Radni nie zgłosili uwag do załączników Nr 1 (część A i B) i Nr 2 (rysunki Nr 1, 2, 3, 4).

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie uwagi zawarte w załączniku Nr 3 do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień z dnia 31 marca 2015 r. pn. Rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień:

1.  wykaz uwag z I wyłożenia do publicznego wglądu przeprowadzonego w dniach od 2 września 2013 r. do 1 października 2013 r. (uwagi zbierane od 2 września 2013 r. do 31 października 2013 r.):

1) uwaga nr 1 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

2) uwaga nr 3 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

3) uwaga nr 5 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

4) uwaga nr 6 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

5) uwaga nr 8 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

6) uwaga nr 9 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

7) uwaga nr 10 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

8) uwaga nr 11 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

9) uwaga nr 13 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

10)  uwaga nr 14 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

11)  uwaga nr 15 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

12)  uwaga nr 16 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

13)  uwaga nr 17 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

14)  uwaga nr 18 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 2 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 13 radnych;

15)  uwaga nr 19 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

16)  uwaga nr 20 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

17)  uwaga nr 21 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

18)  uwaga nr 22 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

19)  uwaga nr 23 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

20)  uwaga nr 25– „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

21)  uwaga nr 26 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

22)  uwaga nr 27 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

23)  uwaga nr 28 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

24)  uwaga nr 30 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

25)  uwaga nr 31 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

26)  uwaga nr 32 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

27)  uwaga nr 33 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

28)  uwaga nr 35 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

29)  uwaga nr 36 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

30)  uwaga nr 37 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

31)  uwaga nr 38 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

32)  uwaga nr 40 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

33)  uwaga nr 41 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

34)  uwaga nr 42 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

35)  uwaga nr 44 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

36)  uwaga nr 45 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

37)  uwaga nr 48 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

38)  uwaga nr 49 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

39)  uwaga nr 50 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

40)  uwaga nr 51 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

41)  uwaga nr 52 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

42)  uwaga nr 53 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

43)  uwaga nr 54 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

44)  uwaga nr 55 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

45)  uwaga nr 56 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

46)  uwaga nr 60 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

47)  uwaga nr 61 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

48)  uwaga nr 63 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

49)  uwaga nr 65 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

50)  uwaga nr 66 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

51)  uwaga nr 67 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

52)  uwaga nr 68 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

53)  uwaga nr 69 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

54)  uwaga nr 71 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

55)  uwaga nr 72 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

56)  uwaga nr 73 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

57)  uwaga nr 74 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

58)  uwaga nr 75 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

59)  uwaga nr 76 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

60)  uwaga nr 77 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

61)  uwaga nr 78 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

62)  uwaga nr 81 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

63)  uwaga nr 82 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

64)  uwaga nr 83 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

65)  uwaga nr 84 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

66)  uwaga nr 86 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

67)  uwaga nr 87 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

68)  uwaga nr 89 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

69)  uwaga nr 90 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

70)  uwaga nr 91 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

71)  uwaga nr 95 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

72)  uwaga nr 96 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

73)  uwaga nr 97 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

74)  uwaga nr 98 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

75)  uwaga nr 100 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

76)  uwaga nr 101 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

77)  uwaga nr 102 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

78)  uwaga nr 103 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

79)  uwaga nr 104 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

80)  uwaga nr 106 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

81)  uwaga nr 108 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

82)  uwaga nr 110 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

83)  uwaga nr 112 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

84)  uwaga nr 113 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

85)  uwaga nr 114 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

86)  uwaga nr 115 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

87)  uwaga nr 116 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

88)  uwaga nr 117 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

89)  uwaga nr 118 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

90)  uwaga nr 119 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

91)  uwaga nr 120 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

92)  uwaga nr 121 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

93)  uwaga nr 122 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

94)  uwaga nr 123 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

95)  uwaga nr 124 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 2 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 13 radnych;

96)  uwaga nr 125 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 2 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 13 radnych;

97)  uwaga nr 126 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

98)  uwaga nr 127 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

99)  uwaga nr 128 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

100)  uwaga nr 130 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

101)  uwaga nr 131 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

102)  uwaga nr 132 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

103)  uwaga nr 133 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

104)  uwaga nr 134 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

105)  uwaga nr 137 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

106)  uwaga nr 139 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

107)  uwaga nr 140 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

108)  uwaga nr 141 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

109)  uwaga nr 142 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

110)  uwaga nr 147 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

111)  uwaga nr 148 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

112)  uwaga nr 150 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

113)  uwaga nr 151 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

114)  uwaga nr 152 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

115)  uwaga nr 153 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

116)  uwaga nr 154 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

117)  uwaga nr 156 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

118)  uwaga nr 157 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

119)  uwaga nr 158 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

120)  uwaga nr 159 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

121)  uwaga nr 160 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

122)  uwaga nr 161 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

123)  uwaga nr 162 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

124)  uwaga nr 164 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

125)  uwaga nr 165 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

126)  uwaga nr 166 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

127)  uwaga nr 168 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

128)  uwaga nr 169 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

129)  uwaga nr 170 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

130)  uwaga nr 171 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

131)  uwaga nr 172 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

132)  uwaga nr 173 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

133)  uwaga nr 174 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

134)  uwaga nr 175 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

135)  uwaga nr 176 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

136)  uwaga nr 177 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

137)  uwaga nr 178 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

138)  uwaga nr 179 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

139)  uwaga nr 180 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

140)  uwaga nr 181 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

141)  uwaga nr 182 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

142)  uwaga nr 183 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

143)  uwaga nr 184 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

144)  uwaga nr 185 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

145)  uwaga nr 186 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

146)  uwaga nr 187 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

147)  uwaga nr 190 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

148)  uwaga nr 192 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

149)  uwaga nr 193 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

150)  uwaga nr 194 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

151)  uwaga nr 195 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

152)  uwaga nr 196 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

153)  uwaga nr 197 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

154)  uwaga nr 198b – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

155)  uwaga nr 199 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

156)  uwaga nr 200 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

157)  uwaga nr 203 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

158)  uwaga nr 204 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

159)  uwaga nr 206 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

160)  uwaga nr 207 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

161)  uwaga nr 208 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

162)  uwaga nr 209 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

163)  uwaga nr 210 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

164)  uwaga nr 212 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

165)  uwaga nr 213 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 2 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 13 radnych;

166)  uwaga nr 214 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

167)  uwaga nr 215 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

168)  uwaga nr 216 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

169)  uwaga nr 218 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

170)  uwaga nr 219a – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

171)  uwaga nr 219b – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

172)  uwaga nr 220 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

173)  uwaga nr 221 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

174)  uwaga nr 222 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

175)  uwaga nr 223 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

176)  uwaga nr 224 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

177)  uwaga nr 225 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

178)  uwaga nr 226 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 2 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 13 radnych;

179)  uwaga nr 227 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

180)  uwaga nr 228 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

181)  uwaga nr 229 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych.

2.  wykaz uwag z II wyłożenia do publicznego wglądu przeprowadzonego w dniach od 14 kwietnia 2014 r. do 16 maja 2014 r. (uwagi zbierane od 14 kwietnia 2014 r. do 17 czerwca 2014 r.):

1) uwaga nr 1 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

2) uwaga nr 2 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

3) uwaga nr 3 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

4) uwaga nr 4 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

5) uwaga nr 5 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

6) uwaga nr 7 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

7) uwaga nr 9 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

8) uwaga nr 11a – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

9) uwaga nr 11b – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

10)  uwaga nr 12 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

11)  uwaga nr 13 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

12)  uwaga nr 14 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

13)  uwaga nr 15 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

14)  uwaga nr 16 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

15)  uwaga nr 17 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

16)  uwaga nr 18 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

17)  uwaga nr 19 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

18)  uwaga nr 20 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

19)  uwaga nr 21 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

20)  uwaga nr 22 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

21)  uwaga nr 23 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

22)  uwaga nr 25 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

23)  uwaga nr 27 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

24)  uwaga nr 28 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

25)  uwaga nr 29 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

26)  uwaga nr 30 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

27)  uwaga nr 31 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

28)  uwaga nr 32 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

29)  uwaga nr 33 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

30)  uwaga nr 34 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

31)  uwaga nr 35 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

32)  uwaga nr 36 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

33)  uwaga nr 39 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

34)  uwaga nr 40 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

35)  uwaga nr 41 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

36)  uwaga nr 42 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

37)  uwaga nr 43 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

38)  uwaga nr 44 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

39)  uwaga nr 46 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

40)  uwaga nr 48 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

41)  uwaga nr 50 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

42)  uwaga nr 51 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

43)  uwaga nr 52 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

44)  uwaga nr 53 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

45)  uwaga nr 54 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

46)  uwaga nr 55 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

47)  uwaga nr 56 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

48)  uwaga nr 57 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

49)  uwaga nr 58 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

50)  uwaga nr 59 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

51)  uwaga nr 60 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

52)  uwaga nr 62 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

53)  uwaga nr 63 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

54)  uwaga nr 64 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

55)  uwaga nr 65 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

56)  uwaga nr 66 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

57)  uwaga nr 67 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

58)  uwaga nr 68 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

59)  uwaga nr 69 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

60)  uwaga nr 70 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

61)  uwaga nr 71 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

62)  uwaga nr 72 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

63)  uwaga nr 73 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

64)  uwaga nr 74 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

65)  uwaga nr 76 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

66)  uwaga nr 77 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

67)  uwaga nr 78 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

68)  uwaga nr 79 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

69)  uwaga nr 80 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

70)  uwaga nr 81 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

71)  uwaga nr 82 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

72)  uwaga nr 83b – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

73)  uwaga nr 84 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

74)  uwaga nr 85 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

75)  uwaga nr 86 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

76)  uwaga nr 87 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

77)  uwaga nr 88 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

78)  uwaga nr 89 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

79)  uwaga nr 90 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

80)  uwaga nr 91 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

81)  uwaga nr 92 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

82)  uwaga nr 93 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

83)  uwaga nr 94 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

84)  uwaga nr 95 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

85)  uwaga nr 97 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

86)  uwaga nr 98 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

87)  uwaga nr 99 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

88)  uwaga nr 100 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

89)  uwaga nr 101 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

90)  uwaga nr 103 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

91)  uwaga nr 104 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

92)  uwaga nr 105 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

93)  uwaga nr 106 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

94)  uwaga nr 107 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

95)  uwaga nr 108 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

96)  uwaga nr 109 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

97)  uwaga nr 110 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

98)  uwaga nr 111 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

99)  uwaga nr 113 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 0 radnych,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 15 radnych;

100)  uwaga nr 114 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował  radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych;

101)  uwaga nr 115 – „za” uwzględnieniem uwagi głosował 1 radny,

„za” nieuwzględnieniem uwagi głosowało 14 radnych.

Przewodniczący C. Greń stwierdził, że w wyniku przeprowadzonych głosowań wszystkie uwagi z I i II wyłożenia do publicznego wglądu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień zawarte w załączniku Nr 3 - zostały nieuwzględnione, więc możemy przystąpić do głosowania nad całością projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie całość projektu uchwały.

13 głosami „za”, 1 głosie „wstrzymującym się od głosowania” i 1 głosie „przeciw” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.56.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień.

Uchwała w załączeniu.

Burmistrz A. Grygierek podziękowała Radzie Miejskiej za przyjęcie Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień.

 

ad. 21.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia - projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Drogomyśl – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 15 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr V.57.2015 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 31 marca 2015 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla części sołectwa Drogomyśl.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 22.

 

Protokół obrad IV sesji, który był wyłożony do wglądu w biurze Rady oraz przed sesją na sali obrad – został przyjęty bez uwag.

 

ad. 23.

 

Informacje, wolne głosy i wnioski.

Przewodniczący Komisji Rewizyjnej K. Gajdzica odczytał wniosek Komisji Rewizyjnej z dnia 18 marca br.: „Po analizie przedstawionych dokumentów Komisja Rewizyjna stwierdza, iż funkcjonowanie basenu kąpielowego w pierwszym roku spełniło oczekiwania użytkowników, pomimo niezbyt słonecznej pogody.

Komisja wnioskuje, aby w 2015 roku sezon na basenie kąpielowym rozpocząć 1 czerwca i zakończyć 31 sierpnia. Komisja wnioskuje, aby zaproponować dyrektorom szkół żeby w miesiącu czerwcu w ramach lekcji wychowania fizycznego zajęcia odbywały się na basenie (nauka pływania).”.

Przewodniczący C. Greń poinformował:

-     1 kwietnia br. o godz. 17.oo w Galerii pod Ratuszem odbędzie się otwarcie wernisażu wystawy „Drogomyśl - tradycje i pasje” zorganizowanego przez Koło Macierzy Ziemi Cieszyńskiej w Drogomyślu i Stowarzyszenie Miłośników Drogomyśla „Droga Myśl”,

-     14 kwietnia br. o godz. 17.oo w Kurii Diecezjalnej Bielsko-Żywieckiej odbędzie się spotkanie wielkanocne Duszpasterstwa Parlamentarzystów i Samorządowców Diecezji Bielsko-Żywieckiej, którego tematem będzie „Polityk w mediach”,

-     wpłynęły życzenia wielkanocne przesłane przez: Posłów na Sejm RP: Małgorzatę Pępek, Czesława Gluzę i Sławomira Kowalskiego oraz Radę Mieszkańców Miasta Strumienia.

Przewodniczący C. Greń przypomniał radnym, że 30 kwietnia br. upływa termin składania oświadczeń majątkowych za 2014 rok.

Burmistrz A. Grygierek poinformowała, że otrzymaliśmy decyzję Ministerstwa Zdrowia ustanawiającą strefę uzdrowiskową w sołectwie Zabłocie Solanka.

 

ad. 24.

 

Przewodniczący C. Greń dziękując wszystkim zebranym – zakończył obrady V sesji Rady Miejskiej w Strumieniu (o godz. 19.3o) słowami „zamykam V sesję Rady Miejskiej w Strumieniu”.

 

Protokołowała: Elżbieta Król

 

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ