Uchwała Nr XXXVII/269/2005

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia 30 sierpnia 2005 r.

 

w sprawie: zmiany budżetu Gminy Strumień na rok 2005

 

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (DzU z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.) oraz art. 124 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych (DzU z 2003 r. Nr 15, poz. 148, z późn. zm.) - na wniosek Burmistrza Strumienia- Rada Miejska w Strumieniu

uchwala:

§ 1

Zwiększyć dochody budżetu Gminy Strumień na rok 2005 o kwotę 98.700

 

 

Ogółem zł

 

Zwiększenia

 

Dz.

Treść

 

600

Transport i łączność

98.700

 

Środki na dofinansowanie własnych inwestycji gmin pozyskane z innych źródeł

98.700

 

§ 2

 

Zwiększyć wydatki budżetu Gminy Strumień na rok 2005 o kwotę  zł 159.700

 

Dz.

Rozdział

Treść

Kwota w zł

010

 

Rolnictwo i łowiectwo

3.000

 

01095

Pozostała działalność

3.000

 

 

wydatki bieżące

3.000

600

 

Transport i łączność

108.700

 

60014

Drogi publiczne powiatowe

10.000

 

 

wydatki majątkowe (budowa chodnika przy drodze powiatowej w Zabłociu)

10.000

 

60016

Drogi publiczne gminne

98.700

 

 

wydatki majątkowe (dofinansowanie drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Pasieczna w Zabłociu)

98.700

710

 

Działalność usługowa

10.000

 

71004

Plany zagospodarowania przestrzennego

10.000

 

 

wydatki bieżące

10.000

757

 

Obsługa długu publicznego

38.000

 

75702

Obsługa papierów wartościowych, kredytów i pożyczek jednostek samorządu terytorialnego

38.000

 

 

wydatki bieżące

38.000

 

§ 3

 

Dokonać zmian w wydatkach w Gminnym Funduszu Ochrony Środowiska

 

Dz.

Rozdział

Treść

Zwiększenia

Zmniejszenia

900

 

Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

717

717

 

90011

Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej

717

717

 

§ 4

 

Budżet po zmianach wynosi:

dochody........ 18.176.370 zł

wydatki ........ 18.393.417 zł

Deficyt budżetu gminy wynosi 217.047 zł i pokryty zostanie z nadwyżki środków pieniężnych wynikających z rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych.

1.     Rozchody budżetu ustala się w kwocie                           650.139 zł

w tym:

a)       spłata kredytu w kwocie                                          650.139 zł

2.     Przychody budżetu w kwocie                                         867.186 zł

a)       nadwyżka środków pieniężnych wynikająca rozliczeń kredytów i pożyczek z lat ubiegłych

 

§ 5

 

Uchwała podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu.

 

§ 6

 

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Strumienia.

 

§ 7

 

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Przewodniczący

           mgr inż. Henryk M. Sosna