Zarządzenie Nr 363.2015

Burmistrza Strumienia

z dnia 11 grudnia 2015r.

 

 

w sprawie: skierowania projektu uchwały pod obrady sesji Rady Miejskiej

 

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.) – Burmistrz Strumienia:

 

 

zarządza, co następuje:

 

§ 1

Skierować pod obrady sesji Rady Miejskiej w Strumieniu:

- projekt uchwały Rady Miejskiej w Strumieniu w sprawie zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie gminy Strumień, w brzmieniu określonym w załączniku do niniejszego zarządzenia.  

 

§ 2

Wykonanie Zarządzenia powierzyć Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa.

 

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

 

                                                      Burmistrz Strumienia

                                                        mgr Anna Grygierek

 

 

 

 

 

 

Załącznik

Do Zarządzenia Nr 363.2015

Burmistrza Strumienia

z dnia 11 grudnia 2015

 

-projekt-

 

Uchwała Nr ............2015

Rady Miejskiej w Strumieniu

z dnia ..... grudnia 2015 r.

 

 

w sprawie: zatwierdzenia taryfy za zbiorowe zaopatrzenie w wodę na terenie gminy Strumień

 

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (Dz. U z 2015 r., poz. 1515 z późn. zm.) oraz art. 24 ust. 1, 5 ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków (Dz. U. z 2015 r., poz. 139) – na wniosek Burmistrza Strumienia - Rada Miejska w Strumieniu

 

uchwala:

 

§1

Zatwierdzić przedłożoną przez Wodociągi Ziemi Cieszyńskiej Sp. z o.o. w Ustroniu taryfę za zbiorowe zaopatrzenie w wodę, obowiązującą na terenie Gminy Strumień na okres od dnia 01.02.2016 r. do dnia 31.01.2017 r. w brzmieniu określonym
w załączniku do niniejszej uchwały
.  

 

§ 2

Wykonanie uchwały powierzyć Burmistrzowi Strumienia.

 

§ 3

Uchwała podlega ogłoszeniu na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego.

 

§ 4

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.