Zarządzenie Nr 565.2016

Burmistrza  Strumienia z dnia  19.07.2016 r.

 

w sprawie: powołania Komisji Przetargowej

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 907, z późn. zm.) Prawo zamówień publicznych - Burmistrz Strumienia

zarządza, co następuje:

 

§1

 

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych
z nieruchomości zamieszkałych, z terenu gminy Strumień”
powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

 

1. Robert Mazgaj – przewodniczący,

2. Monika Mazgaj – sekretarz,

3. Gabriela Dziadek – członek,

4. Danuta Staroń – członek.

 

§2

 

Do zadań komisji należy:

a) publiczne otwarcie ofert,

b) ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,

c) badanie i ocena ofert,

d) przedstawienie burmistrzowi propozycji:

    - wykluczenia wykonawcy,

    - odrzucenia oferty oraz wybór najkorzystniejszej oferty,

    - unieważnienia postępowania.

 

§3

 

Komisja działa zgodnie z regulaminem stanowiącym załącznik nr 2 do Zarządzenia Burmistrza Strumienia nr 14/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie Procedury udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Strumieniu o wartości szacunkowej przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30.000 euro.

 

§4

 

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Referatu Ochrony Środowiska
i Rolnictwa Robertowi Mazgaj.

 

§5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

                                                            Burmistrz Strumienia

                                                            mgr Anna Grygierek