Protokół Nr XXXI.2017

obrad trzydziestej pierwszej sesji Rady Miejskiej w Strumieniu

odbytych w dniu 28 lutego 2017 r. o godz. 15.oo

w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Strumieniu

 

 

Obecni: radni Rady Miejskiej, przewodniczący organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy, dyrektorzy i kierownicy jednostek organizacyjnych Gminy, przedstawiciele: Komisariatu Policji w Strumieniu, Pracowni Projektowej „pro-FORMA” s.c. z Rybnika i lokalnej prasy – wg załączonych list obecności.

 

Ponadto w obradach udział wzięli:

1)   Burmistrz Strumienia – mgr Anna Grygierek;

2)   Zastępca Burmistrza – mgr inż. Włodzimierz Cybulski;

3)   Skarbnik Strumienia – mgr Maria Kłósko;

4)   Sekretarz Strumienia – Daniela Kula;

5)   Radca prawny – mgr Roman Szymonek.

 

Porządek obrad:

    1.  Otwarcie sesji, stwierdzenie prawidłowości jej zwołania oraz zdolności do podejmowania uchwał.

    2.  Przedstawienie porządku obrad.

    3.  Wystąpienia gości.

    4.  Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

    5.  Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

    6.  Interpelacje i zapytania radnych.

    7.  Informacja o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Strumień.

    8.  Informacja Komendanta Miejsko-Gminnego ZOSP RP w Strumieniu dotycząca ochrony przeciwpożarowej za rok 2016.

    9.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na II etapie postepowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez gminę Strumień oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

 10.  Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień, przez inne niż gmina osoby prawne i fizyczne.

 11.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2017-2023.

 12.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2017 rok.

 13.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Cieszyńskiemu.

 14.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie rozszerzenia cmentarza komunalnego w Strumieniu.

 15.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Strumień w 2017 r.”.

 16.  Informacja o realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Strumień w 2016 r.”.

 17.  Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień.

 18.  Zatwierdzenie protokołu z XXX sesji.

 19.  Informacje, wolne głosy i wnioski.

 20.  Zakończenie.

 

Przebieg obrad:

 

ad. 1.

 

Sesję otworzyła, a następnie obradom przewodniczyła – Wiceprzewodnicząca Rady Miejskiej w Strumieniu C. Skowron.

Przewodnicząca obrad C. Skowron na podstawie listy obecności stwierdziła, że w obradach uczestniczy 13 radnych na 15 ustawowego składy Rady - obrady są zatem prawomocne.

Przewodnicząca obrad C. Skowron przywitała zebranych: radnych Rady Miejskiej, Burmistrza Strumienia, Zastępcę Burmistrza Strumienia, Skarbnika Strumienia, Sekretarza Strumienia, Radcę prawnego, sołtysów i Przewodniczącą Rady Mieszkańców Miasta Strumienia, dyrektorów i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, p.o. Komendanta Komisariatu Policji w Strumieniu Wojciecha Sikorę, przedstawiciela Pracowni Projektowej „pro-FORMA” s.c. z Rybnika Łukasza Pomykoł – projektanta „Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień”, przedstawicieli prasy lokalnej „Nowej Formacji” oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Strumieniu.

 

ad. 2.

 

Przewodnicząca obrad C. Skowron odczytała porządek obrad XXXI sesji.

Porządek obrad XXXI sesji został przyjęty bez uwag.

 

ad. 3.

 

Nikt nie zabrał głosu.

 

ad. 4.

 

Informacja o działalności Burmistrza Strumienia w okresie międzysesyjnym.

Burmistrz A. Grygierek dodatkowo poinformowała, że:

1)   złożyliśmy wniosek na budowę kanalizacji w sołectwie Bąków na kwotę 3 miliony złotych, który jest w trakcie weryfikacji;

2)   kontynuujemy realizację projektu w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej Interreg Polska-Słowacja 2014-2020 o dofinansowanie współpracy na pograniczu „Budatin Strumień”.

Informacja została przyjęta.

  

ad. 5.

 

Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej i Biura ds. Samorządu o pracach Rady w okresie międzysesyjnym.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 6.

 

Przewodnicząca obrad C. Skowron zapytała radnych, czy odpowiedzi na interpelacje i zapytania zgłoszone na poprzedniej sesji są zadawalające oraz czy zgłaszają jeszcze jakieś dodatkowe pytania i uwagi? Zapytał też, czy zgłaszają nowe interpelacje i zapytania?

Radni nie zgłosili dodatkowych pytań i uwag do interpelacji i zapytań zgłoszonych na poprzednich sesjach, nie zgłosili też żadnych nowych interpelacji i zapytań.

 

ad. 7.

 

Na prośbę Przewodniczącej obrad C. Skowron – Informację o stanie bezpieczeństwa publicznego na terenie gminy Strumień, w formie prezentacji multimedialnej – przedstawił p.o. Komendanta Komisariatu Policji w Strumieniu Wojciech Sikora.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

 

ad. 8.

 

Na prośbę Przewodniczącej obrad C. Skowron - Burmistrz A. Grygierek poinformowała, że Informacja dotycząca ochrony przeciwpożarowej za rok 2016 została przedstawiona radnym przez Komendanta Miejsko-Gminnego ZOSP RP w Strumieniu Ireneusza Nowaka na wczorajszym wspólnym posiedzeniu Komisji Budżetu, Komisji Oświaty i Komisji Rolnictwa.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

Na sesję przybył Przewodniczący Rady Czesław Greń i od tej chwili przejął prowadzenie obrad XXXI sesji Rady Miejskiej w Strumieniu (w sesji uczestniczy 14 radnych na 15 ustawowego składy Rady - obrady są zatem prawomocne).

 

ad. 9.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na II etapie postepowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez gminę Strumień oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów – przedstawiła Sekretarz D. Kula.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

13 głosami „za”, 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.266.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie określenia kryteriów obowiązujących na II etapie postepowania rekrutacyjnego do przedszkoli publicznych prowadzonych przez gminę Strumień oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 10.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień, przez inne niż gmina osoby prawne i fizyczne – przedstawiła Sekretarz D. Kula.

Dodatkowych wyjaśnień do projektu uchwały udzielił Radca prawny R. Szymonek.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut stwierdził, żer nadzór prawny Wojewody Śląskiego nie uchylił nam pierwotnej uchwały XXVII.236.2016 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30.11.2016 r. w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych, w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień przez inne niż Gmina osoby prawne i fizyczne, którą dzisiaj zmieniamy na wniosek Odysei Strumień Sp. z o.o. w Strumieniu z dnia 4 stycznia 2016 r.

Radca prawny R. Szymonek wyjaśni, że skoro w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia Wojewodzie Śląskiemu w/w uchwały nie wpłynęło Rozstrzygniecie Nadzorcze stąd istnieje domniemanie jej legalności. Uchwała ta może zostać bezpośrednio zaskarżona przez Wojewodę, czy prokuratora do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego.

Wiceprzewodniczący T. Tolasz zapytał, czy rodzic może uchylić się od ujawnienia danych osobowych dziecka?

Radca prawny R. Szymonek wyjaśnił, że w przypadku gdy rodzic nie poda danych osobowych dziecka, wtedy nie można przyjąć go do przedszkola, gdyż dyrektor nie może podpisać umowy bez danych osobowych.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.267.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. zmieniająca uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji przez szkoły niepubliczne o uprawnieniach szkół publicznych w których realizowany jest obowiązek szkolny, niepubliczne przedszkola i inne formy wychowania przedszkolnego prowadzone na terenie gminy Strumień, przez inne niż gmina osoby prawne i fizyczne.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 11.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2017-2023 – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.268.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Strumień na lata 2017-2023.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 12.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2017 rok, wraz z autopoprawką – przedstawiła Skarbnik M. Kłósko.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały, wraz z autopoprawką.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.269.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie zmiany budżetu gminy Strumień na 2017 rok.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 13.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Cieszyńskiemu – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.270.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej Powiatowi Cieszyńskiemu.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 14.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie rozszerzenia cmentarza komunalnego w Strumieniu – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.271.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rozszerzenia cmentarza komunalnego w Strumieniu.

Uchwała w załączeniu.

  

ad. 15.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Strumień w 2017 r.” – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie projekt uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.272.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie określenia „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Strumień w 2017 r.”.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 16.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – Informację o realizacji „Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Strumień w 2016 r.” – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do Informacji.

Informacja została przyjęta.

Przewodniczący C. Greń ogłosił 10-minutową przerwę w obradach.

 

ad. 17.

 

Na prośbę Przewodniczącego C. Grenia – projekt uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień – przedstawił Zastępca Burmistrza W. Cybulski.

Komisje Rady i radni nie zgłosili uwag do projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poinformował, że podda pod głosowanie wykaz uwag do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień z trzech wyłożeń do publicznego wglądu – zawartych w załączniku Nr 3 do projektu uchwały.

Poinformował też, że podczas głosowania poszczególnych uwag zawartych w załączniku Nr 3 do projektu uchwały nie będzie czytał ich treści, będzie podawał tylko numer uwagi, gdyż każdy radny ma przed sobą treść załącznika. Każdorazowo przed głosowaniem będzie zadawał pytanie „kto jest za nieuwzględnieniem uwagi nr ….?”.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie uwagi zawarte w załączniku Nr 3 do projektu uchwały w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień pn. Rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag do projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień:

1.  Wykaz uwag z I wyłożenia do publicznego wglądu przeprowadzonego w dniach od 2 września 2013 r. do 1 października 2013 r. (uwagi zbierane od 2 września 2013 r. do 31 października 2013 r.):

1) uwaga nr 1 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

2) uwaga nr 3 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

3) uwaga nr 5 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

4) uwaga nr 6 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

5) uwaga nr 8 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

6) uwaga nr 9 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

7) uwaga nr 10 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

8) uwaga nr 11 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

9) uwaga nr 13 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

10)  uwaga nr 14 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

11)  uwaga nr 15 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

12)  uwaga nr 16 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

13)  uwaga nr 17 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

14)  uwaga nr 18 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

15)  uwaga nr 19 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

16)  uwaga nr 20 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

17)  uwaga nr 21 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

18)  uwaga nr 22 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

19)  uwaga nr 23 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

20)  uwaga nr 25 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

21)  uwaga nr 26 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

22)  uwaga nr 27 – 13 głosami „za” i 1 głosie „przeciw” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

23)  uwaga nr 28 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

24)  uwaga nr 30 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

25)  uwaga nr 31 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

26)  uwaga nr 32 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

27)  uwaga nr 33 – 12 głosami „za”, 1 głosie „przeciw” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

28)  uwaga nr 35 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

29)  uwaga nr 36 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

30)  uwaga nr 37 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

31)  uwaga nr 38 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

32)  uwaga nr 40 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

33)  uwaga nr 41 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

34)  uwaga nr 42 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

35)  uwaga nr 44 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

36)  uwaga nr 45 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

37)  uwaga nr 48 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

38)  uwaga nr 49 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

39)  uwaga nr 50 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

40)  uwaga nr 51 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

41)  uwaga nr 52 – 13 głosami „za” i 1 głosie „przeciw” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

42)  uwaga nr 53 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

43)  uwaga nr 54 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

44)  uwaga nr 55 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

45)  uwaga nr 56 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

46)  uwaga nr 60 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

47)  uwaga nr 61 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

48)  uwaga nr 63 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

49)  uwaga nr 65 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

50)  uwaga nr 66 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

51)  uwaga nr 67 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

52)  uwaga nr 68 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

53)  uwaga nr 69 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

54)  uwaga nr 71 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

55)  uwaga nr 72 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

56)  uwaga nr 73 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

57)  uwaga nr 74 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

58)  uwaga nr 75 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

59)  uwaga nr 76 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

60)  uwaga nr 77 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

61)  uwaga nr 78 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

62)  uwaga nr 81 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

63)  uwaga nr 82 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

64)  uwaga nr 83 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

65)  uwaga nr 84 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

66)  uwaga nr 86 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

67)  uwaga nr 87 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

68)  uwaga nr 89 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

69)  uwaga nr 90 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

70)  uwaga nr 91 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

71)  uwaga nr 95 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

72)  uwaga nr 96 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

73)  uwaga nr 97 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

74)  uwaga nr 98 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

75)  uwaga nr 100 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

76)  uwaga nr 101 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

77)  uwaga nr 102 – 13 głosami „za” i 1 głosie „przeciw” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

78)  uwaga nr 103 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

79)  uwaga nr 104 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

80)  uwaga nr 106 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

81)  uwaga nr 108 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

82)  uwaga nr 110 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

83)  uwaga nr 112 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

84)  uwaga nr 113 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

85)  uwaga nr 114 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

86)  uwaga nr 115 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

87)  uwaga nr 116 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

88)  uwaga nr 117 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

89)  uwaga nr 118 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

90)  uwaga nr 119 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

91)  uwaga nr 120 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

92)  uwaga nr 121 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

93)  uwaga nr 122 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

94)  uwaga nr 123 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

95)  uwaga nr 124 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

96)  uwaga nr 125 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

97)  uwaga nr 126 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

98)  uwaga nr 127 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

99)  uwaga nr 128 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

100)  uwaga nr 130 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

101)  uwaga nr 131 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

102)  uwaga nr 132 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

103)  uwaga nr 133 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

104)  uwaga nr 134 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

105)  uwaga nr 137 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

106)  uwaga nr 139 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

107)  uwaga nr 140 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

108)  uwaga nr 141 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

109)  uwaga nr 142 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

110)  uwaga nr 147 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

111)  uwaga nr 148 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

112)  uwaga nr 150 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

113)  uwaga nr 151 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

114)  uwaga nr 152 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

115)  uwaga nr 153 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

116)  uwaga nr 154 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

117)  uwaga nr 156 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

118)  uwaga nr 157 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

119)  uwaga nr 158 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

120)  uwaga nr 159 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

121)  uwaga nr 160 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

122)  uwaga nr 161 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

123)  uwaga nr 162 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

124)  uwaga nr 164 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

125)  uwaga nr 165 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

126)  uwaga nr 166 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

127)  uwaga nr 168 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

128)  uwaga nr 169 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

129)  uwaga nr 170 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

130)  uwaga nr 171 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

131)  uwaga nr 172 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

132)  uwaga nr 173 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

133)  uwaga nr 174 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

134)  uwaga nr 175 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

135)  uwaga nr 176 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

136)  uwaga nr 177 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

137)  uwaga nr 178 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

138)  uwaga nr 179 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

139)  uwaga nr 180 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

140)  uwaga nr 181 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

141)  uwaga nr 182 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

142)  uwaga nr 183 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

143)  uwaga nr 184 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

144)  uwaga nr 185 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

145)  uwaga nr 186 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

146)  uwaga nr 187 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

147)  uwaga nr 190 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

148)  uwaga nr 192 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

149)  uwaga nr 193 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

150)  uwaga nr 194 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

151)  uwaga nr 195 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

152)  uwaga nr 196 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

153)  uwaga nr 197 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

154)  uwaga nr 198b – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

155)  uwaga nr 199 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

156)  uwaga nr 200 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

157)  uwaga nr 203 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

158)  uwaga nr 204 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

159)  uwaga nr 206 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

160)  uwaga nr 207 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

161)  uwaga nr 208 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

162)  uwaga nr 209 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

163)  uwaga nr 210 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

164)  uwaga nr 212 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

165)  uwaga nr 213 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

166)  uwaga nr 214 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

167)  uwaga nr 215 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

168)  uwaga nr 216 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

169)  uwaga nr 218 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

170)  uwaga nr 219a – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

171)  uwaga nr 219b – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

172)  uwaga nr 220 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

173)  uwaga nr 221 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

174)  uwaga nr 222 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

175)  uwaga nr 223 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

176)  uwaga nr 224 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

177)  uwaga nr 225 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

178)  uwaga nr 226 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

179)  uwaga nr 227 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

180)  uwaga nr 228 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

181)  uwaga nr 229 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona.

2.  Wykaz uwag z II wyłożenia do publicznego wglądu przeprowadzonego w dniach od 14 kwietnia 2014 r. do 16 maja 2014 r. (uwagi zbierane od 14 kwietnia 2014 r. do 17 czerwca 2014 r.):

182)  uwaga nr 1 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

183)  uwaga nr 2 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

184)  uwaga nr 3 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

185)  uwaga nr 4 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

186)  uwaga nr 5 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

187)  uwaga nr 7 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

188)  uwaga nr 9 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

189)  uwaga nr 11a – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

190)  uwaga nr 11b – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

191)  uwaga nr 12 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

192)  uwaga nr 13 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

193)  uwaga nr 14 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

194)  uwaga nr 15 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

195)  uwaga nr 16 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

196)  uwaga nr 17 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

197)  uwaga nr 18 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

198)  uwaga nr 19 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

199)  uwaga nr 20 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

200)  uwaga nr 21 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

201)  uwaga nr 22 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

202)  uwaga nr 23 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

203)  uwaga nr 25 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

204)  uwaga nr 27 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

205)  uwaga nr 28 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

206)  uwaga nr 29 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

207)  uwaga nr 30 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

208)  uwaga nr 31 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

209)  uwaga nr 32 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

210)  uwaga nr 33 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

211)  uwaga nr 34 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

212)  uwaga nr 35 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

213)  uwaga nr 36 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

214)  uwaga nr 39 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

215)  uwaga nr 40 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

216)  uwaga nr 41 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

217)  uwaga nr 42 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

218)  uwaga nr 43 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

219)  uwaga nr 44 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

220)  uwaga nr 46 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

221)  uwaga nr 48 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

222)  uwaga nr 50 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

223)  uwaga nr 51 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

224)  uwaga nr 52 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

225)  uwaga nr 53 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

226)  uwaga nr 54 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

227)  uwaga nr 55 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

228)  uwaga nr 56 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

229)  uwaga nr 57 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

230)  uwaga nr 58 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

231)  uwaga nr 59 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

232)  uwaga nr 60 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

233)  uwaga nr 62 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

234)  uwaga nr 63 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

235)  uwaga nr 64 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

236)  uwaga nr 65 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

237)  uwaga nr 66 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

238)  uwaga nr 67 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

239)  uwaga nr 68 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

240)  uwaga nr 69 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

241)  uwaga nr 70 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

242)  uwaga nr 71 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

243)  uwaga nr 72 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

244)  uwaga nr 73 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

245)  uwaga nr 74 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

246)  uwaga nr 76 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

247)  uwaga nr 77 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

248)  uwaga nr 78 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

249)  uwaga nr 79 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

250)  uwaga nr 80 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

251)  uwaga nr 81 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

252)  uwaga nr 82 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

253)  uwaga nr 83b – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

254)  uwaga nr 84 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

255)  uwaga nr 85 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

256)  uwaga nr 86 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

257)  uwaga nr 87 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

258)  uwaga nr 88 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

259)  uwaga nr 89 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

260)  uwaga nr 90 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

261)  uwaga nr 91 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

262)  uwaga nr 92 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

263)  uwaga nr 93 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

264)  uwaga nr 94 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

265)  uwaga nr 95 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

266)  uwaga nr 97 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

267)  uwaga nr 98 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

268)  uwaga nr 99 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

269)  uwaga nr 100 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

270)  uwaga nr 101 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

271)  uwaga nr 103 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

272)  uwaga nr 104 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

273)  uwaga nr 105 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

274)  uwaga nr 106 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

275)  uwaga nr 107 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

276)  uwaga nr 108 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

277)  uwaga nr 109 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

278)  uwaga nr 110 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

279)  uwaga nr 111 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

280)  uwaga nr 113 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

281)  uwaga nr 114 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

282)  uwaga nr 115 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona.

3.    Wykaz uwag z III wyłożenia do publicznego wglądu przeprowadzonego w dniach od 5 grudnia 2016 r. do 29 grudnia 2016 r. (uwagi zbierane od 5 grudnia 2016 r. do 25 stycznia 2017 r.):

283)  uwaga nr 1 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

284)  uwaga nr 2 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

285)  uwaga nr 3 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

286)  uwaga nr 4 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

287)  uwaga nr 5 – 11 głosami „za” i 3 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

288)  uwaga nr 6 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

289)  uwaga nr 7 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

290)  uwaga nr 8 – 13 głosami „za” i 1 głosie „przeciw” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

291)  uwaga nr 9 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

292)  uwaga nr 10 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

293)  uwaga nr 11 – 12 głosami „za” i 2 głosach „wstrzymujących się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

294)  uwaga nr 15 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

295)  uwaga nr 16 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

296)  uwaga nr 17 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

297)  uwaga nr 18 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

298)  uwaga nr 19a – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

299)  uwaga nr 19b – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

300)  uwaga nr 20 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

301)  uwaga nr 21 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

302)  uwaga nr 22 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

303)  uwaga nr 23 – 12 głosami „za” i 2 głosach „przeciw” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

304)  uwaga nr 24a – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

305)  uwaga nr 24b – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

306)  uwaga nr 25 – 13 głosami „za” i 1 głosie „wstrzymującym się” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona;

307)  uwaga nr 26 – jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - została nieuwzględniona.

Przewodniczący C. Greń stwierdził, że w wyniku przeprowadzonych głosowań wszystkie uwagi z I, II i III wyłożenia do publicznego wglądu projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień zawarte w załączniku Nr 3 - zostały nieuwzględnione, więc możemy przystąpić do głosowania nad całością projektu uchwały.

Przewodniczący C. Greń poddał pod głosowanie całość projektu uchwały.

Jednogłośnie „za” (głosowało 14 radnych) - podjęta została:

Uchwała Nr XXXI.272.2017 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie uchwalenia Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Strumień.

Uchwała w załączeniu.

 

ad. 18.

 

Protokół obrad XXX sesji, który był wyłożony do wglądu w biurze Rady oraz przed sesją na sali obrad – został przyjęty bez uwag.

 

ad. 19.

 

Informacje, wolne głosy i wnioski.

Przewodniczący Komisji Budżetu, … - K. Pisiut odczytał wniosek wspólnego posiedzenia Komisji Budżetu, Komisji Oświaty i Komisji Rolnictwa – z dnia 27 lutego br.: „Komisje pozytywnie opiniują wariant A (bez przejść dla pieszych) - wstępnego projektu Strefy Płatnego Parkowania obejmującego Rynek i ulicę Księdza Londzina w Strumieniu.”.

Sekretarz D. Kula poinformowała, że otrzymaliśmy pozytywną opinię Kuratorium Oświaty o projekcie uchwały w sprawie projektu dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego.

Rozdano radnym Informatory Gminy Strumień na 2017 rok.

Sołtys sołectwa Zbytków B. Wawrzyczek zgłosił, że firma odbierająca odpady komunalne na terenie Gminy dostarczyła mieszkańcom bardzo małe worki na odpady segregowane. Mieszkańcy zaopatrzyli się w stelaże do zawieszania worków i przez to, że są zbyt małe przerywają się.

Burmistrz A. Grygierek poinformowała, że rozeznamy sprawę.

Radny Bronisław Pająk wnioskował o wystąpienie do Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Cieszynie w sprawach:

1)  usunięcie dwóch rozłamanych drzew przy ulicy Głównej w Bąkowie (po prawej stronie drogi jadąc w kierunku Pruchnej - jedno na wysokości posesji państwa Mrowiec, a drugie ok. 200 m od przystanku autobusowego w Bąkowie Rychułdzie);

2)  posprzątanie śmieci z brzegów wyczyszczonego rowu i poboczy wzdłuż ulicy Głównej w Bąkowie (po prawej stronie jadąc w kierunku Pruchnej – na odcinku od posesji państwa Mrowiec w kierunku lasu) oraz wyczyszczenia zapchanych przepustów pod mostkami, zjazdami do pól.

 

ad. 20.

 

Przewodniczący C. Greń dziękując wszystkim zebranym – zakończył obrady XXXI sesji Rady Miejskiej w Strumieniu (o godz. 18.3o) słowami „zamykam XXXI sesję Rady Miejskiej w Strumieniu”.

 

 

Protokołowała: Elżbieta Król

 

 

 

Przewodniczący Rady

Czesław GREŃ