Załącznik nr 1

                                                                                                                                           do Zarządzenia nr 689.2016

                                                                                                                                             Burmistrza Strumienia

                                                                                                                                             z dnia  06-12-2016 r

 

 

 

                                                 Plan inwentaryzacji na 2016 rok

 

                                                                                                                                                            

Lp

Przedmiot inwentaryzacji

Wykonawca

Inwentaryzacja wg stanu na dzień

Termin rozpoczęcia/ zakończenia

Metoda inwentaryzacji

1.

Kasa- środki pieniężne

Zespół spisowy

31-12-2016

od 31-12-2016

do 31-12-2016

Spis z natury

2.

Papiery wartościowe, druki ścisłego zarachowania, pozostałe depozyty

Zespół spisowy

31-12-2016

od 31-12-2015

do 31-12-2016

Spis z natury

3.

Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze potwierdzenia salda

4.

Pożyczki i kredyty

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze potwierdzenia salda

5.

Należności i zobowiązania( wszystkie z wyjątkiem należności spornych, publicznoprawnych, wątpliwych)

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze potwierdzenia salda

6.

Środki trwałe w użyczeniu-powierzone innym podmiotom do użytkowania przez dysponentów majątku

Dysponent majątku

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

Spis z natury przez dysponenta, lub w drodze potwierdzenia stanu

7.

Grunty

Referat Finansowo –Księgowy, Referat Gospodarki Nieruchomościami

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

8.

Środki trwałe, pozostałe środki trwałe

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

9.

Środki trwałe w budowie- inwestycje realizowane, środki trwałe do których dostęp jest utrudniony

Referat Finansowo –Księgowy, Referat Inwestycji i Remontów

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

10.

Wartości niematerialne i prawne

Referat Finansowo –Księgowy, Referat Organizacyjny - Informatycy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

11.

Rozrachunki publicznoprawne

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

12.

Rozrachunki z pracownikami

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

13.

Fundusze- własne, specjalne

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

14.

Pozostałe aktywa i pasywa

Referat Finansowo -Księgowy

31-12-2016

 

 

Zgodnie z ustawą

W drodze weryfikacji

 

 

 

 

…………………………………………………..                                            ……………………………………………….

    Główny księgowy                                                                                             Kierownik jednostki