Zarządzenie Nr 885.2017
Burmistrza Strumienia
z dnia 04.07.2017 r.
w sprawie powołania „Gminnego Zespołu ds. zakupu i dostawy paliwa gazowego”
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r poz. 446, z późn. zm.)
oraz
Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych – Burmistrz Strumienia:
zarządza:
§ 1
W celu konieczności zakupu i dystrybucji paliwa gazowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strumieniu oraz do wszystkich obiektów wyznaczonych przez poszczególne jednostki i zakłady należące do Gminy Strumień, powołuje „Gminny Zespół ds. zakupu i dostawy paliwa gazowego” w składzie:
1. Daria Bartczak – przewodniczący - Referat Inwestycji i Remontów
2. Kinga Haka – członek – Referat Organizacyjny
3. Brygida Biegun – członek - przedstawiciel Zespołu Obsługi Szkół
4. Katarzyna Wyleżuch – członek - przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
5. Bogusław Żydek – członek - przedstawiciel Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury
§ 2
Do zadań zespołu należy:
a) zlecenie procedury przetargu na podstawie zapisów art. 15 ust. 2 Ustawy Prawo z zamówień publicznych przez przewodniczącego zespołu,
b) przygotowanie kserokopii faktur dotyczących dostawy i dystrybucji paliwa gazowego za ostanie 6 miesięcy przez członków zespołu,
c) przygotowanie pełnomocnictw zewnętrznej firmie do przeprowadzenia procedury przetargowej przez członków zespołu,
d) dostosowanie do aktualnych danych ewidencyjnych zatwierdzonego przez strony wzoru umowy przez przewodniczącego i członków zespołu,
c) wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności merytorycznych przez członków zespołu.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.