Zarządzenie Nr  885.2017

Burmistrza Strumienia

z dnia 04.07.2017 r.

 

w sprawie powołania „Gminnego Zespołu ds. zakupu i dostawy paliwa gazowego”

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016r poz. 446, z późn. zm.)

oraz

Na podstawie art. 19 ust. 2 i art. 20, 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2164, z późn. zm.) – Prawo zamówień publicznych  Burmistrz Strumienia:

 

zarządza:

 

§ 1

 

W celu konieczności zakupu i dystrybucji paliwa gazowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Strumieniu oraz do wszystkich obiektów wyznaczonych przez poszczególne jednostki i zakłady należące do Gminy Strumień, powołuje „Gminny Zespół ds. zakupu i dostawy paliwa gazowego”  w składzie:

 

1. Daria Bartczak –  przewodniczący - Referat Inwestycji i Remontów

2. Kinga Haka – członek – Referat Organizacyjny

3. Brygida Biegun – członek - przedstawiciel Zespołu Obsługi Szkół

4. Katarzyna Wyleżuch – członek - przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

5. Bogusław Żydek – członek - przedstawiciel Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury

 

§ 2

 

Do zadań zespołu należy:

a)   zlecenie procedury przetargu na podstawie zapisów art. 15 ust. 2 Ustawy Prawo z zamówień publicznych przez przewodniczącego zespołu,

b)   przygotowanie kserokopii faktur dotyczących dostawy i dystrybucji paliwa gazowego za ostanie 6 miesięcy przez członków zespołu,

c)    przygotowanie pełnomocnictw zewnętrznej firmie do przeprowadzenia procedury przetargowej przez członków zespołu,

d)   dostosowanie do aktualnych danych ewidencyjnych zatwierdzonego przez strony wzoru umowy przez przewodniczącego i członków zespołu,

c) wykonywanie wszystkich niezbędnych czynności merytorycznych przez członków zespołu.

 

§ 3

 

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi Referatu Inwestycji i Remontów.

 

§ 4

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.