Zarządzenie Nr 891.2017
Burmistrza Strumienia
z dnia 13 lipca 2017 r.
w sprawie zatwierdzenia „Harmonogramu prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu na rok 2018”
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 446, z późn. zm.) – Burmistrz Strumienia
zatwierdza:
§ 1
„Harmonogram prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu na rok 2018” – stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Strumienia.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik
Burmistrza Strumienia
do Zarządzenia Nr 891.2017
Burmistrza Strumienia
z dnia 13 lipca 2017 r.
Harmonogram
prac związanych z przygotowaniem projektu budżetu
na rok 2018
Wyszczególnienie |
Termin wykonania |
Odpowiedzialny |
1. Wystąpienie z pismem do: - Dyrektora ZGKiM w Strumieniu, - Dyrektora MGOK w Strumieniu, - Dyrektora Biblioteki w Strumieniu, - Kierownika MOPS w Strumieniu, - Dyrektora ZOS w Strumieniu, - Dyrektora Szkoły Podstawowej w Strumieniu, - Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bąkowie, - Dyrektora Zespołu Szkół w Drogomyślu, - Dyrektora Zespołu Szkół w Pruchnej, - Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zabłociu, - Dyrektora Przedszkola w Strumieniu, - Dyrektora Przedszkola w Zbytkowie, o przekazanie Skarbnikowi Strumienia projektów budżetów swoich jednostek - w terminie do dnia 31.08.2017 r. 2. Wystąpienie z pismem do kierowników referatów i pracowników na samodzielnych stanowiskach Urzędu Miejskiego w Strumieniu o przekazanie Skarbnikowi Strumienia wysokości środków potrzebnych do wykonania zadań, które wykonują na zajmowanych stanowiskach – w terminie do dnia 22.09.2017 r. 3. Wystąpienie z pismem do: - Rady Mieszkańców Miasta Strumienia, - Rady Sołeckiej w Bąkowie, - Rady Sołeckiej w Drogomyślu, - Rady Sołeckiej w Pruchnej, - Rady Sołeckiej w Zabłociu, - Rady Sołeckiej w Zabłociu Solanka, - Rady Sołeckiej w Zbytkowie, o złożenie wniosków do budżetu - w terminie do dnia 31.08.2017 r. 4. Wystąpienie z pismem do: - LKS „Wisła” Strumień, - LKS „Zryw” Bąków, - LKS „Błyskawica” Drogomyśl, - LKS Pruchna, - LKS „Orzeł” Zabłocie, o złożenie zapotrzebowań do projektu budżetu w zakresie remontów i inwestycji na obiektach stanowiących własność gminy, w których prowadzona jest działalność klubowa – w terminie do dnia 31.08.2017 r. 5. Wystąpienie do Prezesów jednostek OSP z terenu Gminy i Komendanta Miejsko-Gminnego Związku OSP RP w Strumieniu o złożenie wniosków do budżetu – w terminie do dnia 31.08.2017 r. 6. Przygotowanie projektu dochodów z podatków i opłat (dochody własne). 7. Rozpatrzenie przez Burmistrza wniosków, o których mowa w § 1 uchwały Nr LIII/393/2010 Rady Miejskiej w Strumieniu z dnia 30 czerwca 2010 r. w sprawie trybu prac nad projektem uchwały budżetowej 8. Przekazanie projektu budżetu Przewodniczącemu Rady Miejskiej 9. Przekazanie podległym jednostkom organizacyjnym materiałów do opracowania planów finansowych swoich jednostek 10. Przygotowanie przez podległe jednostki organizacyjne planów finansowych |
do 18.07.2017 r. do 18.07.2017 r. do 25.07.2017 r. do 25.07.2017 r. do 25.07.2017 r. do 29.09.2017 r. do 20.10.2017 r. do 15.11.2017 r. do 22.11.2017 r. do 15.12.2017 r. |
Referat Finansowo-Księgowy Referat Organizacyjny Referat Inwestycji i Remontów Referat Inwestycji i Remontów Referat Organizacyjny Referat Podatków i Opłat Burmistrz Strumienia Burmistrz Strumienia Burmistrz Strumienia Podległe jednostki organizacyjne |
Załączniki (1) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Damgara Szymiczek |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Damgara Szymiczek |
Data wprowadzenia: | 2017-08-29 09:00:42 |
Opublikował: | Gracjan Haka |
Data publikacji: | 2017-10-20 11:50:26 |
Ostatnia zmiana: | 2017-10-20 11:50:43 |
Ilość wyświetleń: | 423 |