Zarządzenie  Nr 906.2017

Burmistrza Strumienia

z dnia 7 sierpnia 2017 r.

 

w  sprawie:  powołania zespołu powypadkowego, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej w dniu 3 sierpnia 2017 r.

 

Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2003 r. w sprawie przyznawania świadczeń odszkodowawczych strażakom jednostek ochrony przeciwpożarowej i członkom ochotniczej straży pożarnej z tytułu uszczerbku na zdrowiu albo szkody w mieniu, a w przypadku ich śmierci przyznawania odszkodowania członkom ich rodzin (Dz. U. z 2004 r.  Nr 1 poz. 6)  Burmistrz Strumienia

 

postanawia:

§ 1

powołać zespół powypadkowy, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który wydarzył się w Pruchnej w czasie prowadzenia akcji usuwania powalonego drzewa, w której brał udział strażak Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej, w następującym składzie:

 

1.    Danuta Sikora – pracownik Referatu Organizacyjnego realizujący zadania z zakresu ochrony przeciwpożarowej - Przewodniczący,

2.    Jarosław Górski – Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej - Członek,

3.    Mirosław Omorczyk – specjalista z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy - Członek.

§ 2

Zespół powypadkowy sporządza protokół powypadkowy zgodny z wymogami określonymi w w/w rozporządzeniu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia powołania. 

 

§ 3

Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Zespołu.

§ 4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.