Zarządzenie Nr 906.2017
Burmistrza Strumienia
z dnia 7 sierpnia 2017 r.
w sprawie: powołania zespołu powypadkowego, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku strażaka Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej w dniu 3 sierpnia 2017 r.
Na podstawie § 3 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2003 r. w sprawie przyznawania świadczeń odszkodowawczych strażakom jednostek ochrony przeciwpożarowej i członkom ochotniczej straży pożarnej z tytułu uszczerbku na zdrowiu albo szkody w mieniu, a w przypadku ich śmierci przyznawania odszkodowania członkom ich rodzin (Dz. U. z 2004 r. Nr 1 poz. 6) – Burmistrz Strumienia
postanawia:
§ 1
powołać zespół powypadkowy, w celu ustalenia okoliczności i przyczyn wypadku, który wydarzył się w Pruchnej w czasie prowadzenia akcji usuwania powalonego drzewa, w której brał udział strażak Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej, w następującym składzie:
1. Danuta Sikora – pracownik Referatu Organizacyjnego realizujący zadania z zakresu ochrony przeciwpożarowej - Przewodniczący,
2. Jarosław Górski – Prezes Ochotniczej Straży Pożarnej w Pruchnej - Członek,
3. Mirosław Omorczyk – specjalista z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy - Członek.
§ 2
Zespół powypadkowy sporządza protokół powypadkowy zgodny z wymogami określonymi w w/w rozporządzeniu najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia powołania.
§ 3
Wykonanie zarządzenia powierzam Przewodniczącemu Zespołu.
§ 4
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.